[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


26 marca 2009, 11:28:23 - elenril
Piłkarze ŁKS-u nie wyszli na trening

Zawodnicy ekstraklasowego Łódzkiego Klubu Sportowego nie wyszli dziś rano na trening. Powodem są coraz większe zaległości finansowe.

Piłkarze od trzech miesięcy nie dostają pensji i premii. Kilka dni temu prezes zarządu ŁKS-u Roman Gałuszka obiecał, że w czwartek drużyna dostanie część pieniędzy. Termin nie został dotrzymany, wiec piłkarze odmówili wyjścia na trening. W sumie długi klubu przekraczają 3 mln zł.


źródło: Gazeta.pl

zawierciok - 26 marca 2009, 11:32:17 - *.5.2.77
to jakim prawem ten klub otrzymał LICENCJĘ jak nie ma płynności finansowej....
ŻENADA

Kibic - 26 marca 2009, 11:32:20 - *.190.70.118
Jak taki klub gra w Ekstraklasie????SZOK!!!

piszczel - 26 marca 2009, 11:32:32 - *.94.223.113
Nie dziwie sie, tez bym nie wyszedł.

patryki - 26 marca 2009, 11:33:41 - *.190.28.22
w takim razie są wolnymi zawodnikami w myśl prawa to oc co im chodzi !! pa pa

Maradona - 26 marca 2009, 11:40:51 - *.204.228.199
Przykre jak jakikolwiek klub ma takie klopoty finansowe...mimo wszystko, życze powiązania końca z końcem!!!
ps. notka z historii:
Założyciele RTS Widzew:
- Antoni Sawicki (biuralista)
- Ludwik Rękowski (biuralista)
- Józef Wojtczak (majster tkacki)
- Jan Augustyniak (bibliotekarz)
- Wacław Gapiński (biuralista)
- Wincenty Suski (robotnik)
Nazwiska te niezwykle ważne i godne zapamiętania, bowiem to prawdziwi twórcy i organizatorzy jedynego, prawdziwego RTS-u... Nie ma wśród nich ani Żydów, ani Niemców, ani Rosjan, Czysta Polska Krew... Przedstawiciele inteligencji oraz robotników, szanowani ludzie, działający pro publico bono...
Założyciele Łódzkiego Klubu Sportowego:
Aron Arnold Hajman
Jerzy Hirszberg
Józef Szwarc
Władysław Taubwurcel
Tomasz Horocks
Fabrykanci zakładów Israela Poznańskiego

sopel - 26 marca 2009, 11:42:15 - *.222.86.85
jak czytam takie posty jak ten piszczela to jestem za aborcją tudzież eutanazją...

Berbeluch - 26 marca 2009, 11:42:42 - *.21.100.111
Prawidłowo! Właściciela tego klubu powinni kibice wywieść na taczce! Ciekawe co by zrobił Goszczyński jakby nie dostawał pensji? Płacić! Płacić!

Yaro - 26 marca 2009, 11:45:00 - *.85.249.110
każde normale przedsiębiorstwo realizując jakiekolwiek działania ma określony budżet i plan. W takim razie po co ktoś w łksie wymyśla premie za wygrane mecze skoro nie jest w stanie ich zapłacić???
Czyżby zarząd łksu liczył na porażki?
Niestety piłkarze wygrali kilka meczy i jest problem.
Takie kluby nie powinny mieć miejsca w najwyższej klasie rozgrywkowej.
Pozdrawiam normalnych kibiców.

mateuszex - 26 marca 2009, 11:45:02 - *.191.135.58
Maradona zamknij się lepiej . Widocznie los ŁKS-u obchodzi Cię bardziej niż swojego klubiku . ŁKS nigdy nie spadnie i mimo wielu problemów jakie Nas spotykają utrzymamy się bo to MY stworzyliśmy tą ligę dla Waszej świadomości . Pozdro dla kumatych . ŁKS ŁÓDŹ POLSKA !!!

znicz - 26 marca 2009, 11:47:11 - *.113.235.222
Nie wyszli,bo śnieg mocno pada tyle w temacie.Piszczel zapomniał wół jak cielęciem był twój Widzew to w której lidze gra kogo ostatnio aresztowano w sprawie podobno spłaconych długów wobec wierzycieli licencja,korupcja,kiełbasa i harnas niezły grillllll albo pasztet oto cały Widzew Łódz

zydzew - 26 marca 2009, 11:53:59 - *.76.89.132
widzew to tylko dzieki temu bonkowi tak sie utrzymuje gdyby nie on to za ta korupcje juz dawno okregowka by byla

maly - 26 marca 2009, 11:57:49 - *.74.37.82
bida az piszczy

wynocha - 26 marca 2009, 11:58:43 - *.49.17.163
LKS to wydmuszka, organizacja na poziomie III ligi.

kefir - 26 marca 2009, 12:01:29 - *.96.101.229
I wszystko zmierza do jedynego możliwego zakończenia. Widzew dostał tereny i pozwolenie na budowę stadionu, Cacek wykupił akcje Sphinxa, sponsora koszykarzy ŁKS, a piłkarze ŁKS toną w długach. Teraz już tylko krok do wykupienia aktywów ŁKSu przez Cacka i stworzenia w Łodzi jednego, mocnego i profejsonalnego klubu: KS Widzew Łódź. Tak jak to prorokował parę lat temu Z.Boniek.

strazak - 26 marca 2009, 12:03:41 - *.49.17.163
Grzybiarzom pali sie grunt pod nogami.

znawca - 26 marca 2009, 12:10:49 - *.17.117.33
żal.pl piszczel jak jestem przeciwny aborcji to żłuje że Twoj mama nie poszła po rozum do głowy. Gdyby wiedziała kim ędziesz i co będziesz soą prezentował zrobiłaby to.
szkoda ŁKSu jak każdego klubu.
W ekstraklasie powinny grać: ŁKS, Widzew, Korona, Lechia, Arka, legia, Lech, Cracovia, Wisła, Śląsk, Górnik Zabrze, Pogoń Szczecin, Jagiellonia, Motor, Polonia Przemyśl, Stal Rzeszów, Polonia Wawa i GKS Katowice. Duże miasta powinny rządzić ekstraklasie. Wtedy i sponsor by był, i długów by nie było, i stadiony pełne. Nowe stadiony

danio - 26 marca 2009, 12:14:56 - *.24.178.28
... i Zawisza Bydgoszcz

el_nino - 26 marca 2009, 12:15:52 - *.10.180.142
Proszę, proszę.."wielki" Łks, duma całego kraju, dwukrotny mistrz Polski(na 100lat istnienia), tonie w długach. I nikt tego legendarnego klubu nie chce wspomóc. Psa z kulawą nogą nie obchodzi los tego klubiku, który gdzie tylko może, ŻEBRZE o jakąkolwiek pomoc. Dlaczego nikt konkretny nie chce was sponsorować? Przecież dla potencjalnego inwestora to byłby czysty zysk: miałby reklamę oraz więcej klientów(kibiców). Wy nawet stadionu nie macie własnego(tylko wynajmujecie za darmo od mosiru). Podać konkretnej liczby widzów na meczu też nie potraficie. O wizerunek klubu ma dbać jakiś redaktorzyna z "NIE". Wasze miejsce jest pośród waszych superzgód, czyli gdzieś pomiędzy drugą a trzecią ligą. Nie pozdrawiam.

piszczel - 26 marca 2009, 12:15:52 - *.94.223.113
zenek- my juz wygralismy, nie powachamy 3 ligi, tak jak to sobie pierwotnie załozyliscie. Jesli spadnie na nas nieszczescie to najwyzej posiedziemy jeszcze jeden roczek w 1 lidze. Zreszta teraz interesuje sie bardziej nowym stadionem, niz tym w której lidze mamy grac. Za kilka miechow, czy za rok mi to rybka, przynajmniej chodze na zwyciestwa, a ekstraklasa i tak bedzie szybciej niz ci sie to wydaje.

Akwilon - 26 marca 2009, 12:19:30 - *.25.142.204
A Hajto jeszcze parę dni temu z taką pewnością deklarował, że do żadnego protestu nie dojdzie.
Jak w ogóle taki klub mógł dostać licencję? Jak przed przyszłym sezonie znowu otrzymają prawo gry w jakiejkolwiek klasie rozgrywkowej, to prokuratura powinna zająć się tym postępowaniem licencyjnym.

Maradona - 26 marca 2009, 12:24:52 - *.204.228.199
mateuszex - zamknąć się, bo prawda w oczy kole i boli co? Sami zrobiliście propagande żydostwa i dat założenia, to teraz spijajcie pianę z naważonego piwa. Widzew - 1910 czy 1922 to sie jeszcze wyjaśni, ale 100% polski, robotniczy Klub. ŁKS - 1909, klub żydowskich fabrykantów.
znawca - racja, brakuje w tym towarzystwie jeszcze Ruchu i Zagłębia. Dobrze, że nie ma już w Ekstraklasie tworów typu "Tygodnik Miliarder" Pniewy, "Groclin" Dyskobolia, FK "Amica" Wronki, Olimpia "Bolplast" Poznań, Górnik Polkowice czy Ruch Radzionków...chyba nadchodzi kres Wodzisławskiej Odry

freeboy - 26 marca 2009, 12:28:31 - *.89.191.19
Kto im dal licencje????polonia b tak samo!!!
T T T ja tez dam gwozdziki
100-lat grania o nic he he he

Alien5 - 26 marca 2009, 12:28:47 - *.16.46.138
el_nino: Cychol to były redaktor z "NIE", już tam od bardzo dawna nie pracuje...., poza tym szkoda go. Z profesjonalnej redakcji i gazety przenieść się w takie bagno.... kasa misiu, kasa....

Siemce - 26 marca 2009, 12:29:55 - *.219.182.247
Znawca - prosze Cie nie kompromituj sie.. Jako kibic Ruchu wspolczuje ŁKS trudnej sytuacji i licze na szybkie rozwiazanie konfliktu. W Łodzi 2 silne kluby to zdrowa rywalizacja i ogolny pozytek dla calej kibicowskiej Polski - kazdy normalny to przyzna. pozdRo!

alt25 - 26 marca 2009, 12:33:26 - *.81.137.4
Maradona. Zajmij się czymś innym bo rodzice neostrade odłączą. Nawoływanie do nienawiści do na tle narodowościowym lub wyznaniowym jest przestępstwem. !!

widzewiak - 26 marca 2009, 12:33:36 - *.168.179.105
Łódź, Trójmiasto, Białystok, Szczecin, Katowice, Chorzów są dużymi miastami a nie ma stadionów i sponsorów ;) Grodzisk, Wronki wioski a miały silnych sponsorów i dobre drużyny także kolego nie dokońca chyba wiesz o czym mówisz :P
a tak wogole to Polonia P.,Motor, Stal, Lechia, Korona w ekstraklasie? a z jakiej racji? Po za tym zapomniałeś chyba 14-krotnego mistrza Polski Ruch Chorzów. I z szacunku dla rywala wypadałoby nawet tą Legie napisać z duzej litery.
a ŁKSowi zycze wyjscia wkoncu na prostą a nie modlenie sie o licencje i utrzymanie. Bo to co sie dzieje w tym klubie to jest jakas komedia. Swoją drogą to dla mnie ŁKS jest w penym sensie fenomenem :] brak stadionu, brak pieniędzy, strajki pilkarzy a licencja w 1 terminie bez najmniejszych problemów :] Za rok derby Łodzi!!!
Pozdro dla normalnych!

widzkaw - 26 marca 2009, 12:37:46 - *.151.77.118
a ja uważam, że piszczel, to jest ełkaesiak , tylko robi sobie tutaj ze wszystkich jaja. Nie wierzę, że można być aż takim idiotą.
pozdro dla normalnych /nie dotyczy piszczela/

kobra191 - 26 marca 2009, 12:37:52 - *.236.0.198
Faktycznie żenująca sprawa i kolejny przytyk do PZPN-u, przecież ktoś musi sprawdzać finanse wydając licencje. Na jakiej podstawie ŁKS ją dostał mając tak duże zaległości, nie mogły sie narobić w ciągu rundy jesiennej.

AnB_Widzew - 26 marca 2009, 12:41:21 - *.89.178.209
w Łodzi bez zmian

Berbeluch - 26 marca 2009, 12:45:47 - *.21.100.111
ŁKS-owi życze żeby wymienili właściciela na lepszy model

as - 26 marca 2009, 12:51:34 - *.10.160.213
I bardzo dobrze, niech strajkują nawet gdyby mieli oddać mecz z Jagą walkowerem. Może w końcu pasożyt zrozumie, że koniec dojenia ŁKS-u i odejdzie.
ŁKS to MY, won pasożycie.

arthur - 26 marca 2009, 13:03:42 - *.17.168.250
ŁkS dno... ostatnio byli u mnie w firmie 3 oszołomy z pytaniem o sponsoring łks-u...żal było ze po 1 ..... takie prymitywy chodza z ramienia klubu po firmach-byli tez obok a zaznaczam ze moja firm i ta obok jest mała i mało znaczaca w Łodzi wiec naprawde jest tragedia w Łksie. Dla kibiców ŁKS-u ! nie jest żle....jeste jeszcze gorzej dno...

as - 26 marca 2009, 13:03:49 - *.10.28.2
Cóż, może spadek by im pomógł... tak jak Lechowi.

znicz - 26 marca 2009, 13:04:15 - *.113.235.222
Kim ty jesteś Kali bohaterem Pustyni i Puszczy wolisz:Łódz bez derby to uważaj by ci nel nie zwiała.

kolo - 26 marca 2009, 13:06:08 - *.113.225.11
Niestety ale nie będzie za rok derbów, bo pewnie Widzew awansuje, a ŁKS (nawet jeśli się utrzyma w sposób sportowy i uczciwy) to nie dostanie licencji, a jeśli dostanie, to ŁKS i tak spadnie, bo niejaki PTW (Daniel G) jest pasożytem i nie sprzeda udziałów w ŁKS-ie (tylko dlaczego ? co on ma z tego że utrzymuje po uszy zadłużony klub?! może to jeszcze pozwala jego upadłej firmie "gosso" coś osiągnąć na rynku).
Tak czy inaczej... trzeba wierzyć...
Sto lat za nami, kolejne wieki przed nami... 1908!
Pozdro. dla normalnych.

ŁKS RTK - 26 marca 2009, 13:06:58 - *.241.249.45
Tylko ŁKS - co by się nie działo nic nas nie zabije. Goszczu, won śmierdzielu !

AMC - 26 marca 2009, 13:14:19 - *.8.108.133
zycze poodzenia ŁKS!!
i nie napinać sie tu,każdy normalny kibic życzy dobrze w trudnych chwilach!!
Tylko WIDZEW!!

requiem - 26 marca 2009, 13:14:21 - *.163.198.150
Po co umieszczacie takie info na 90minut.pl? Przecież to nikogo nie interesuje, no może jedynie garstke łodzian co im kibicują ale sądze że jest ich maksymalnie pare tysięcy, zresztą poza łodzią to oni kibiców nie mają. ;p Lepiej takie wiadomości umieszczać gdzieś na łódzkich portalach niż zaśmiecać 90minut.pl. To taka moja sugestia.
PS:
Dla jasności wszedłem żeby sobie komentarze poczytać bo zawsze czegoś ciekawego o historii klubu można znaleźć

yasieq - 26 marca 2009, 13:15:29 - *.175.208.177
EKSTRAKLASA dla:
Lech,Legia,Wisła,Śląsk,Ruch,Jaga,ŁKS,Widzew,
Arka,Lechia,Pogoń,Cracovia,Górnik Z.,Katowice,
Zagłębie S.,Polonia B.
Kluby z tradycjami a najważniejsze wiernymi kibicami!!!

BI - 26 marca 2009, 13:16:42 - *.18.18.114
Tak to jest, gdy pieniądze zamiast na pensje dla piłkarzy przeznacza się na kupowanie meczy.

adiocw - 26 marca 2009, 13:19:31 - *.158.196.83
niema sianka niema granka

J0155 - 26 marca 2009, 13:26:02 - *.17.143.251
a mnie to lotto .....

Alex89100 - 26 marca 2009, 13:29:41 - *.160.230.240
Brawo dla Hajty i Świerczewskiego..... Doskonaly Klub Sobie wybrali ........

KSG - 26 marca 2009, 13:31:18 - *.157.118.12
Takie kluby jak Klimek WOŚP, ŁKS, Polonia Bytom czy Piast powinny wylecieć z hukiem z ligi, z zakazem powrotu, dopoki nie zrozumieja, ze konczy sie juz pierwsza dekada XXI wieku. Czasem wydaje mi sie, ze ludzie zarzadzajacy tymi klubami zatrzymali sie w polowie lat 70tych.

ŁKS/IRLAND - 26 marca 2009, 13:31:57 - *.204.196.75
freeboy - nieładnie, piszczel - sympathy - wez sobie dobry slownik naucz sie obcojezycznego slowa i jego znaczenia, zal mi Cie.

kk - 26 marca 2009, 13:33:51 - *.163.141.147
mnie zastanawia forma LKS z wiosny 3 wygrane i ciekawy mecz z GKS-em u siebie i bez walki 0:2. Nie placa to sami "za posrednictwem" u buka obstawiaja mecze swoje. Widze ze to nowa forma zarabiania na zycie u pilkarzy w naszym kraju.

paczek - 26 marca 2009, 13:41:28 - *.113.228.206
[*]

LubieLubin - 26 marca 2009, 13:43:58 - *.40.152.181
Tego mozna sie było spodziewać po zatrudnieniu w ŁKS-sie HAJTY i ŚWIERCZEWSKIEGO.
Pozdo od WZL

RDST1910 - 26 marca 2009, 13:49:24 - *.89.183.209
chociaz sie nie lubimy to wspolczuje wam tego marazmu jak tak dalej u was bedzie to wogule derbow moze nie byc ? wywalcie tego Goszczynskiego bo to wam na dobre nie wyjdzie i czarno to widze ? na jesien derby musza byc!!! a ty piszczel wez sie juz uspokoj nie zyczy sie nikomu spadku nawet najwiekszemu wrogowi. pozdro normalni. >

ja - 26 marca 2009, 13:53:45 - *.33.29.128
MORDECHAI pisze, że ŁKS to Żydzi, natomiast AHARON pisze, że Widzew to Żydzi.
Czy Wy się wstydzicie tego, że jesteście lub macie korzenie Żydowskie? Przecież to nic strasznego, a przecież wiadomo, że wędrowni Żydzi osiedlali się masowo w Łodzi i to oni przyczynili się do rozwoju tego miasta. Więc nie trzeba się wstydzić, a wręcz trzeba być dumnym bierzcie przykład z Cracovii która sama o sobie mówi Naród Wybrany, Cracovia Pany!
A jeśli myślicie, że nie macie korzeni Żydowskich to prześledźcie swoje drzewo genealogiczne na pewno znajdziecie tam Żydowskich przodków!
Co nie odbiera wam prawa do nazywania siebie Polakami, jesteście i Żydami i Polakami.
Pokój! Szalom!

piszczel - 26 marca 2009, 13:59:55 - *.94.223.113
Żabieniec, pisalem o tym w styczniu, ze kolejnym odcinkiem bedzie dymisja prezesa.

mmm - 26 marca 2009, 14:01:10 - *.76.115.157
przeciez hajto i swierczewski nie beda grali za darmo to bylo pewne....kasa idzie dla nich w pierwszej kolejnosci.... niestety taka nasza pilka jest ze graja zespoly ktore nie maja stadionow i zadnego zaplecza a pchaja sie niewiadomo gdzie

Oko - 26 marca 2009, 14:01:44 - *.8.118.103
widzew pare lat temu byl w podobnej sytuacji takze łks trzymajcie sie !!! dacie rade !!! pzdr dla normalnych.

Żabieniec - 26 marca 2009, 14:03:41 - *.8.123.156
piszczel chyba zle przeczytałes - on zrezygnował
W Łodzi bez zmian ŁKS PANY

Karmel - 26 marca 2009, 14:11:52 - *.105.90.132
Najlepiej dla ŁKS-u to jak by spółka ogłosiła upadłość i spadła do III ligi. Nie mówię tak dlatego że nie lubię ŁKS-u tylko ten klub nie ma żadnych perspektyw na jakąkolwiek przyszłość. Klub jest coraz bardziej zadłużony zamiast stawiać na młodych piłkarzy sprowadza emerytów, raczej wątpię by ktoś chciał zainwestować pieniądze w taki klub.

Łęczyca - 26 marca 2009, 14:24:17 - *.220.72.231
jestem od 31 lat kibicem Widzewa pierwszy raz na widzewie w 1978 ale moj ojciec swietej pamieci byl kibicem ŁKSu i nie byl to problem aby kibicowac jednemu i drugiemu klubowi bo byly łodzkie choc wtedy wrzucono nas do woj. płockiego ze wskazaniem na klub ktory byl nam blizszy sercu gora byl ten czyj klub wygral derby byl gora w lidze czy to tak trudno kibicowac wlasnemu klubowi z szacunkiem dla innych?czy my kibice jestesmy winni ze tacy nie inni ludzie zakladali nasze kluby?czy to my kupowalismy sprzedawalismy mecze bo chyba nie ma klubu ktory nie chandlowal inaczej jak mowil Drzymala nie bylo miejsca w ekstraklasie ludzie opamietajcie sie i choc kocham Widzew kiedy by nie powstal i kto by go nie zalozyl w ktorej nie gral by lidze to zycze powodzenia takze ŁKSowi aby znow 2 razy w roku bylo swieto Łodzi DERBY i reszta Polski nam ich zazdroscila a jak by sie odbyla we wzajemnym szacunku bylo by to prawdziwe swieto pilki pozdrowienia dla normalnych kibicow choc juz takich chyba co raz mniej jak sie czyta co inni pisza

leon - 26 marca 2009, 14:33:33 - *.139.157.8
@Maradona - poczęści masz racje, ale mylisz się bardzo z drugiej strony, Amica, Groclin i Olimpia Panznań są w Ekstraklasie tylko inaczej się nazywaja..... jakies Lechy, Polonie, Lechie.... Fajnie, że Łks nie trenuje w najblizszej kolejce Jagiellonia ma pewne zwycięstwo

qki - 26 marca 2009, 14:46:29 - *.142.122.198
piszczel jak by (odpukać) ŁKS sie rozpadł to ciekawie na jaki klub byś sie tak napinał?

do Maradon - 26 marca 2009, 14:48:29 - *.55.208.46
Ludzie, o których wspomniałeś byli pierwszymi członkami zarządu klubu, natomiast załozycielem był Henryk Lubawski:Na pierwszych stronach książki pamiątkowej wydanej w 1958r. z okazji 50 - lecia istnienia Klubu, Henryk Lubawski wspomina że sam zajmował się sprawami związanymi z przygotowaniem dokumentów i uzyskaniem zgody władz na rejestrację klubu. Nie podaje podobniej jak i we wcześniejszych wydawnictwach jubileuszowych żadnych dat kiedy rozpoczęto starania, jak i kiedy zostały one uwieńczone powodzeniem. Prawdopodobnie dopiero późną jesienią opracowano statut według ogólnie przyjętego wzoru z paragrafami wskazującymi na polski charakter projektowanego towarzystwa i czerwono - białymi barwami kostiumów jak i odznaki w postaci chorągiewki. Przepisany na maszynie w dwóch egzemplarzach statut wraz z podaniem został złożony przez Henryka Lubawskiego w Urzędzie Generał Gubarnatora Piotrkowskiego jako że Łódź administracyjnie należała wówczas do guberni piotrkowskiej. Przez dłuższy czas władze nie udzielały żadnej odpowiedzi na złożone podanie pomimo kilkakrotnych próśb jak i wizytę H. Lubawskiego w Urzędzie Gubernatora. Możemy przypuszczać, że przyczyną braku odpowiedzi było odrzucenie podania ze względu na zbyt młody wiek wnioskodawcy - H. Lubawski miał wówczas 21 lat jak i treści zawarte w niektórych paragrafach statutu.

1908 - 26 marca 2009, 15:01:03 - *.172.247.135
kali - chłopczyku nie wiesz jak bardzo mnie rozbawiłeś tym maszynistą, jednak ubaw w porównaniu z twoim rozumem jest małym piwem!!
Co do wątku to co tu komentować, widać nazwe, lecz zapewne jest to jednorazowe, nie zmienia to jednak faktu, że ktoś w Naszym Klubie ma NAS KIBICÓW GDZIEŚ - a więc żeby ten ktoś sie nie zdziwił jak przykro będzie mu niebawem oglądac mecz, o jeśli szybko to sie nie zmieni!
Ja jednak myśle, że wszystko sie jakoś ułoży trzeba sie tylko utrzymać dlatego ludzie odpowiedzialni za transfery zrobili strzał w dziesiątke!Brawo Panowie!!
Pozdrowienia dla współczujących Nam jak i podtrzymującym Nas na duchu, lepiej być mocniejszym po przejściach niż słabszym bez nich!
Jeśli chodzi o Hajte i Świerczewskiego - to śmieszni są ci, którzy piszą jaki to błąd zrobili przychodzac do ŁKS-u - otóż oni mają wielki szacunek za to, że dla nich nie liczy sie kasa tylko zobowiązanie i chęc gry w tym klubie z wielkimi tradycjami powtarzam za to mają SZACUNEK!!
ŁKS jest wielosekcyjny - NIGDY NIE ZGINIE, lecz piłka również NIGDY nie zginie, przetrwaliśmy już nie jedno upokorzenie, przetrwamy i następne ale zwyciężymy!Za Łódź za ŁKS, pójdziemy aż po życia kres!!
Powiem jeszcze coś ważego, to, że takie komedie mają miejsce w Moim Klubie nie zmieni tego, że (Jestem z eŁKSy aż po deske grobową)!!
T Y C H Y & Z E T K A & Ł K S & R E S O V I A

pawellubin - 26 marca 2009, 15:11:49 - *.237.80.97 (*.15.82.220)
do znawcy. duże miasto Przemyśl 68 tys. prawdziwy znawca

pawellubin - 26 marca 2009, 15:25:30 - *.237.80.97 (*.15.82.220)
szacunek dla ŁKS-u ale dla kibiców.3majcie się

1908 - 26 marca 2009, 15:33:23 - *.172.247.135
Jeśli chodzi o Ekstraklase to tak powinna wyglądać:
1.ŁKS 2.Lech 3.Legia 4.Górnik Zabrze 5.Widzew 6.Wisła 7.Korona 8.Lechia 9.Zawisza Bydgoszcz 10.Zagłębie Lubin 11.Śląsk 12.Pogoń Szczecin 13.Jagiellonia 14.GKS Katowice 15.Ruch 16.Arka
Te ekipy dałyby o wiele większą atrakcyjność Ligi Polskiej!!

1908 - 26 marca 2009, 15:46:12 - *.172.247.135
Co do licencji to powiem tak : Czepiacie sie stadionu ŁKS-u??...To ja wam dobrze radze zobaczcie jakie stadiony maja na Cichej..w Gdańsku na Lechii to już w ogóle, a i nawet w Zabrzu!Owszem stadion mamy stary i zaniedbany ale jeśli chodzi o atrakcyjnosc obiektu to bijemy na głowe:1.Lechia 2.ruch 3.Odra 4.Piast 5.Cracovia 6.Bełchatów 7.Arka a nawet Polonie Bytom Górnik Zabrze!
ruch zresztą nie tylko wcześniej napisałem poprawnie bo tak głupio było wymieniając wszystkie kluby pisać z małej, jednak nie jestem dwulicowy jak np. piszczel!
Także bijemy atrakcyjnością stadionu połowe ligi!

mateusz - 26 marca 2009, 16:15:48 - *.117.54.165 (*.16.14.6, 127.0.10.165)
Do znawca. Motor, Polonia Przemyśl, Stal Rzeszów? Pff... Dobre sobie

Obiektywny - 26 marca 2009, 16:21:26 - *.253.174.204
A co ma do czego stadion? My gramy w pierwszej lidze a stadion mamy najlepszy w Polsce... Nie wazny jest stadion tylko sponsor i ludzie ktorzy na nim zasiądą... Pozdro z Lubina, dla normalnych

Remik PB - 26 marca 2009, 16:37:40 - *.198.213.74
trzymajcie sie ŁKS dacie rade !!!

Griffin - 26 marca 2009, 16:49:57 - *.150.165.2
dlatego sprzedali mecz z Belchatowem?

as - 26 marca 2009, 17:00:30 - *.20.90.198
krzysiek9 wez dzieciaku popros mame by odłaczyla Ci internet.. bo nie sluzy Ci on. rozumiem zazdrosc.. Wasz klub upada i nie wiele czasu trzeba by zobaczyc wrak ktory juz nie odbije się od dna.
Co do kupowania meczy lks napewno czysty jest.. haha a wierzysz w garbate aniołki.? :D

pb - 26 marca 2009, 17:01:11 - *.94.163.65
Szkoda mi Was!!! Wiadomo jak to bywa... a teraz kozaki mają czas na napinke bo ich klubiki bez tradycji mają troszke kasy! psss.. Trzymajcie się! Polonia 1920 Bytom!

lweiatan13 - 26 marca 2009, 17:45:26 - *.89.189.219
Zobaczymy teraz jakich to kibicow i kochajacych swoj klub wychowankow ma Lks.Bo przeciez Wieszczycki i jeszcze paru pokazywali jaka to wielka miloscia darza Lks.Chyba ze to bylo tylko na pokaz i dla szpanu bo klub jest pod sciana to oni pirwsi pownindli sie ustawiac w kolejce aby pomoc swojemu klubowi.Samsiedzi z zamiedzy mieli Bonka ktory nigdy nie opowiadal glupot jak to kocha miloscia bezwarunkowa Widzew tylko jak Widzew potrzebowal pomocy to on sie zglosil.Boniek moze sie niektorym nie podobac ale to co zrobil dla Widzewa bylo wyrazem jego przywiazania do klubu ktoremu wiele zawdziecza,a tylko opowiada jak to kocha swoj klub tak jak Wieszczycki i spocony janek tylko pytam sie gdzie oni sa.

amik - 26 marca 2009, 17:58:38 - *.10.215.169
napisałem wcześniej, że:
"Widzew nie identyfikuje się z piszczelem!!!"
i mój komentarz został usunięty.
Czyżby moderator był piszczelem? lol

gregor - 26 marca 2009, 18:00:56 - *.230.41.187
Do znawca: Wszystko ok, ale zamiast Polonii Przemyśl dał bym tam Czuwaj Przemyśl i wyrzucił Stal Rzeszów na rzecz Resovii

krzysiek 9 - 26 marca 2009, 18:04:49 - *.141.42.28
do as mam 40 wiosen posrancu ja chodzilem na mecze jak ciebie na swiecie nie bylo wiec spadaj na strone dziadostwa .lks dzieciaczku niekupoje bo normalnie na swiecie niema kasy.jak sie czujesz jak cie oszukiwali kupujac mecz za meczem 14 kwiwtnia mowi ci to cos.buliles kase chodzac na rezyserowany mecz.sorry ty nigdy niebyles

sierpc - 26 marca 2009, 18:17:17 - *.6.74.137
dziwne, że nie chcieli wyjść z szatni na trening...
ja tam za nic w świecie do ich zagrzybionej szatni nie wszedł

as - 26 marca 2009, 18:21:17 - *.20.90.198
krzysiek to nie zachowoj sie jak dzieciak..40 lat haha ta nie ogar. Twoj poziom pokazuje jakim jestes zakompleksionym rodowitym.
Zazdrosc i tyle.

banan - 26 marca 2009, 18:21:54 - *.41.185.78
Nie nasza wina że, prezydentem Łodzi jest stary pierdziel,( w rankingach: Najlepszy prezydent dużego polskiego miasta: jest na ostatnim miejscu).

krzysiek 9 - 26 marca 2009, 18:23:15 - *.141.42.28
i wszystko jasne o 15 wyszly przelewy dla zusu i pilkarzy. oficjalna strona lks.tam mozecie znalezc info

widzewiak - 26 marca 2009, 18:52:51 - *.89.183.225
Widzew nie identyfikuje się z piszczelem!!

krzysiek 9 - 26 marca 2009, 19:35:24 - *.141.42.28
ty darek i zacni leczyc nogi bo nic innego niemasz.my doskonale wiemy kto ikiedy nasz klub zalozyl.natomiast wy nie podamci przyklad,pracownicy klubu mowia oddajcie nasza kase,a wy my jestesmy klubiczkiem zalozonym przez bonka a daty niepodamy.innym wmawiacie ze macie 100 lat tradycj.co do twoich wypocin to niech ci dziadek nieopowiada wiecej bajek bo mylisz pojecia 58rok a jacy ludzie zbudowali wasz stadionik,nie ci sami.

barus - 26 marca 2009, 20:05:30 - *.14.237.116
do krzysiek 9 moze i masz 40 wiosen ale klas to chyba z dwie skonczyles slownik ortograficzny czas zakupic mierny zagrzybiony klubik mierni kibice TYLKO WIDZEWEK

łks rtk - 26 marca 2009, 20:28:09 - *.26.23.68
ŁKS ma nowego własciciela i wszystkie pieniadze zostały juz uregulowane wobec piłkarzy nowym włascicielem jest Grzegorz Klejman. Daniel goszczynski niejest juz włascicielem łks-u.

Maradona - 26 marca 2009, 20:35:42 - *.191.226.14
H. Lubawski nie mogl zalozyc LKS-u bo byl za mlody, nie mial ukonczonych 21 lat, a statut udalo sie zatwierdzic jesienia 1909 roku.
ps. dla mnie nie ma wielkiego problemu, ze zakladali Was semici, w tamtych latach to bylo normalne. Moje info sa jedynie odpowiedzia na Wasza prostacka i fatalna w skutkach propagande. Czepiacie sie Naszej Polskosci od wielu lat, wyzywacie od "...ydzewow", a tymczasem prawda jest taka ze to Wy macie semickie korzenie (do tego barwy bialo-czarne do 1921 roku), a My czerwono-bialym Polskim Robotniczym Klubem Sportowym!!!
Jakby tego bylo malo zaczeliscie sie czepiac i oczerniac Nas o falszowanie daty powatanias klubu. I kolejny raz przy tej okazji wyszla Wasza fuszerka i klamstwo. Zostaliscie zalozeni w 1909, a jesli nie znajda sie dokumenty potwierdzajace ze w statucie RTS jest adnotacja ze to kontynuator TMRF to przyjme 1922 na Nasza date i tyle. Dla mnie to zaden problem. Tyle tylko, ze to odlegle czasy i idac tym tokiem rozumowania mozna powiedziec ze Wisla to 1907, a Legia 1920...

czarny - 26 marca 2009, 21:22:12 - *.20.90.198
łks rtk to nie jest mala kwota by tak w jednym dniu uregulowac dlugi wobec pilkarzy jakos nie chce mi sie w to wierzyc.

ldz utd - 26 marca 2009, 21:40:39 - *.63.135.8
beznadziejna sytuacja, ale ile razy tam już tak było? Trudno było oczekiwać innego zachowania piłkarzy, skoro nawet ich własni kibice (którzy podobno tak kochają ten klub) nie dają im zarobić na chleb wchodząc na stadion na lewo. ręce opadają. r.i.p.

piszczel - 26 marca 2009, 21:46:42 - *.185.9.198
ee kibice ŁKSu daja im chleb suchy wiec chleb majom.

1908 - 26 marca 2009, 21:53:46 - *.172.247.135
Trzeba przyznać, że tytuł wątku(co może poniekąd dziwić)jest pozytywny dla Nas wszystkich, jak sie później okazało!

grosss - 26 marca 2009, 22:06:42 - *.114.150.54
Jak tak niektorych czytam to mi sie scyzoryk w kieszeni otwiera.Po pierwsze-proponuję kupić słownik języka polskiego a póżniej pisac jakieś tam dyrdymaly, bo strasznie po oczach razi,po drugie-na szczęście to nie wy decydujecie kto ma grać w ekstraklasie a kto nie.Proponuję lodu pod czapkę dla zagotowanych.Tyle w tym temacie

KSGG - 26 marca 2009, 22:24:31 - *.21.81.134
czym by było 90minut bez piszczela i chorzowianina ?

OpravcaKSC - 27 marca 2009, 10:02:23 - *.26.139.251
to co że nie wyszli, oni nie muszą trenować, ani jeździć na zgrupowania, wystarczy że grają z dziennikarzami i mogą startować w lidze, pokonując Polonię Warszawa ;D :O

bojar - 27 marca 2009, 10:40:34 - *.88.12.30
Mimo wszystko żal mi ich,kibicuję Widzewowi ale własciwie w jaki sposób dostaje się licencje.

Pytanie - 27 marca 2009, 11:34:44 - *.7.34.169
A gdzie sa pieniadze z CANAL + ??
??
Co roku ta telewizja przekazuje klubom duza kase , od 5 milnionow zlotych na klub !!
Plus kasa z kibicow , "drobnych sponsorow " i jak niemoze byc pieniedzy na pensje dla pilkarzy ??
To niech ktos mi powie gdzie sa te pieniadze ??
Moze w koncu PZPN zacznie dzialac normalnie i wezmie sie za dupe klubom , a nie jest tylko bezkarnosc, a pilkarze niemaja z czego zyc....

kempes - 27 marca 2009, 14:21:58 - *.165.48.1
Maradona - masz jakiś kompleks na tle rasowym?
Może idź do lekarza od głowy, albo weź zimną kąpiel.
----------------------
A propos zaległości finansowych, to każdy w Polsce ma prawo do strajku i właśnie z tego skorzystano

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas