|
|
24 marca 2009, 13:04:26 - mogiel
Mecz Lech - Wisła w odkodowanym C+ i TVP2
Szlagierowo zapowiadające się spotkanie 22. kolejki Ekstraklasy Lech - Wisła zostanie pokazane w dwóch ogólnodostępnych telewizjach. Już wcześniej wiadomo było, że transmitować je będzie TVP2. Dziś Canal+ poinformował, że pokaże to spotkanie w paśmie niekodowanym.
Transmisja będzie przeprowadzona jednocześnie w Canal+ Sport i Canal+ Sport HD. Oprócz wszystkich abonentów Cyfry+, także tych nie mających wykupionego pakietu Canal+, spotkanie zobaczą również posiadacze własnych anten satelitarnych oraz widzowie wybranych sieci kablowych.
Mecz Lech - Wisła zaplanowany został na niedzielę, 5 kwietnia o godz. 17:00. Wstęp do meczu rozpocznie się pół godziny wcześniej. Widzowie Canal+ będą także mogli obejrzeć pierwszą część programu Liga+ Extra, który wyemitowany zostanie tuż po meczu.
|
źródło: własne / Canal+



UKA - 24 marca 2009, 13:08:14 - *.94.220.248
i bardzo dobrze bo C+ jest najlepsz

smalecwks - 24 marca 2009, 13:09:46 - *.8.254.253
no i elegansior

bbc - 24 marca 2009, 13:13:10 - *.153.254.42
wszystkie mecze naszej ligi powinny byc odkodowane...:/ a na marginesie zapraszam na stronke www.mansfieldtfc.wordpress.com -mozecie poczytac o MTFC i nizszych ligach angielskich jak kogos taki temat interesuje. pozdrawiam

ryngo - 24 marca 2009, 13:19:23 - *.75.157.236
dzięki za podanie strony lig angielskich. pozdrowienia dla bbc


Kibic TV - 24 marca 2009, 13:20:12 - *.12.52.74
Mecze powinny być kodowane ,jak kogoś nie stać na wykupienie poprostu nie ogląda.

max - 24 marca 2009, 13:22:57 - *.3.95.114
idąć w 100% twoim tokiem myślenia... jak nie masz pieniędzy na jedzenie to nie jedz i zdychaj...

bolo - 24 marca 2009, 13:23:33 - *.14.96.5 (*.14.97.50)
do Kibic TV: Ty zafajdany głąbie nie każdego stac na to zeby sobie ogldadal odkodowane mecze!!! Widac ze jestes skapym pajacem!!! Zal.pl Czysty gebels z Ciebie... ŻENUA!!!

szyderca - 24 marca 2009, 13:23:46 - *.160.250.171
Mi to zwisa czy bedzie kodowany mecz czy nie bo ja tylko oglądam swoj klub na żywo u siebie i na wyjazdach a reszta ligi mnie nie interesuje bo poziom jest bardzo słaby taka brutalna prawda niestety ;/.

amadeusz - 24 marca 2009, 13:25:17 - *.17.29.21
i super teraz jeszcze na cyfrowym polsacie jest tvp sport i 1 lige mozna ogladac i puchar polski coraz lepiej jest ale i tak mysle ze ekstraklasa powinna byc zawsze odkodowana.

janjan - 24 marca 2009, 13:29:54 - *.160.202.40
Pomyłka jakaś. Chyba Amica - Wisła.

Akwilon - 24 marca 2009, 13:30:00 - *.11.115.133
I zaraz się jeszcze okaże, że Kibic TV ogląda mecze w Internecie nie płacąc za nie.

Bóg! - 24 marca 2009, 13:30:57 - *.254.147.137
Amen!!

kirkorr - 24 marca 2009, 13:32:04 - *.160.202.40
Amica - Wisła, oczywiście

neuro - 24 marca 2009, 13:32:12 - *.230.49.172
ja mam canal+,polsat sport i tvp sport ale jestem zatym aby mecze ligi polskiej bylo dostepne dla kazdego kibica!!!!! pilka nozna dla kibicow!!!


dal anonim - 24 marca 2009, 13:34:13 - *.14.69.92
Pooooooooooooooooloooooniaaaaaaaaaaa Bytomskaaa Bytomska!!!!!!!!!!!!!!!

xxx_x - 24 marca 2009, 13:35:39 - *.14.127.82 (*.168.7.72)
do max: A czy piłka nożna jest jakimś dobrem niezbędnym do przeżycia ? A co jeżeli kogoś nie stać na telewizor ?

pancio - 24 marca 2009, 13:35:42 - *.20.42.20
Jestem w tym meczu za Wisła bo mam dosyć Wronek, pół życia tam spedziłem...

kapsel - 24 marca 2009, 13:36:36 - *.116.90.10
ludzie ale wy sie podniecacie

cziko - 24 marca 2009, 13:39:54 - *.104.58.82
Pancio rozumiem ze tam na wczasach byłes hehe

Kibic Legi - 24 marca 2009, 13:40:57 - *.253.180.89
Widac jak na dlonie ze gorole nie lubiom ślazakow dlaczego nie pokazali meczu Ruch - Gornik ???? jaki kraj tacy ludzie..

Omi - 24 marca 2009, 13:42:54 - *.25.209.93
Tak ,łaske robią jak na ruski rok bedzie transmisja meczu naprawde tylko ich kochać ,Śmieszna jest ta nedzna telewizja

janel - 24 marca 2009, 13:48:41 - *.17.54.49
To niech TVP płaci klubom więcej kasy od C+ . Wtedy może puszczać w paśmie niekodowanym.

ksmLGs - 24 marca 2009, 13:49:01 - *.25.4.233
zeby obejzec wszystkie rozgrywki z udzialem klubow ekstaklasy trzeba miec: C+, Nsport, PolsatSport, OrangeSport.. to chyba lekkie przegiecie, ile dekoderow i ile siana miesiecznie? dlaczego nie moze to byc w 1 pakiecie na czas powiedmy taki jak mozna podpisac umowe z sieciami tv na dekodery i po tym okresie kolejny przetarg na prawa do transmisji (zeby nie bylo monopolu)???

adi - 24 marca 2009, 13:50:31 - *.223.201.82
hehe ale łaska ze strony TVP ten sam mecz co w C+. A ogólnie jestem ciekaw kto będzie oglądał mecz na TVP2 z tym marnym komentarzem? dobrze że na C+ tez jest po prostu ci co mają na odkodowany Canal+ Sport to oglądają meczyk tam.

KKS - 24 marca 2009, 13:51:49 - *.173.30.236
kirkorr czy janjan nie musisz zmieniac ksywki kazdy widzi twoje IP i twoje kompleksy Miejmy nadzieje ze wygra Lech

piszczel - 24 marca 2009, 13:53:27 - *.162.116.99
jak by mecze były odkodowane, to kluby by nie dostały kaski z tytułu praw trasmisji. Ty nie płacisz C+, C+ nie płaci klubom, takie kluby jak ŁKS przestają istnieć- proste.

Berbeluch - 24 marca 2009, 13:58:35 - *.21.101.1
Mam Canal+ ale też uważam że nasza liga powinna być bardziej dostępna. Przecież to logiczne że skoro Canal+ puści mecze dla wszystkich to wzrośnie im oglądalność tym samym większe wpływy będą mieć a następstwem tego może być nowa umowa z ekstraklasą i większe wpływy dla klubów. Będę kibicował Wiśle w tym meczu

KSG - 24 marca 2009, 14:02:39 - *.157.118.12
Z tego co slyszalem, to Sejm pracuje nad zniesieniem abonamentu RTV, co jest calkiem sluszne, bo po co placic kase na TVP, kiedy oni z laska jeden mecz Ligi Mistrzow pokazuja. . @piszczel - oczywiscie nic nie rozumiesz - telewizja nie musi czerpac zyskow wylacznie z abonamentu placonego przez abonentow - jezeli pokaze ciekawy produkt, ktory przyciagnie duza ilosc widzow, to wieksza kase wyciagnie od reklamodawcow (niestety takie kluby jak ciagle zonglujacy spolkami w celu unikniecia od odpowiedzialnosci za oczywiste przekrety Widzew psuja ten produkt). Zastanowiles sie kiedys, jakim cudem niektore dzienniki (mowie teraz o prasie) sprzedaja sie za zlotowke, a maja po 40 stron + po 3 kolorowe dodatki dziennie??? Raczej watpie.

SportFan - 24 marca 2009, 14:02:58 - *.89.183.28
Myślę, że w Polsce sprawdziły by się klubowe puby gdzie schodzą się kibice jak np. nie ma biletów albo mecz jest na wyjeździe i nie każdy może jechać, tam by był duży ekran i meczyk swojej drużyny można by było obejrzeć wśród wszystkich kibiców w tv. Nie znam się na "interesach" bo to nie moja brocha, ale sądzę, że takie coś by się sprzedało.


jaro - 24 marca 2009, 14:02:58 - *.89.165.77
Brawo piszczel

Miron - 24 marca 2009, 14:03:52 - *.254.180.193
Każdy się cieszy, bo nie często trafia się takie święto, że TVP transmituje jakikolwiek mecz. A co do pieniędzy na Canal+ i innych płatnych stacji, jedyne czego możemy się spodziewać to lekkiej obniżki za abonament. Rynek się rozrasta, to i ceny będą mniejsze.

Miron - 24 marca 2009, 14:07:18 - *.254.180.193
SportFan, mieszkam w Gdyni, u mnie jest sporo takich pubów. Nawet jestem zmuszony pochwalić Gdańsk, bo mają ich jeszcze więcej i praktycznie na każdej dzielnicy jest takie miejsce, nie mówiąc już o centrum.

SportFan - 24 marca 2009, 14:09:50 - *.89.183.28
Miron - no to fajnie macie, ja w Łodzi nie znam namiaru na żaden "kibicowski" bar czy to Widzewa czy to ŁKS

nazimek - 24 marca 2009, 14:19:23 - *.29.174.207
Niektórzy nic nie rozumieją. Jakby liga była ogólnodostępna to by jej.....nie było w ogóle. Jakby nie Canal+ to 3/4 klubów przestałoby istnieć. C+ wykłada wielką kasę, ale musi ją najpierw zdobyć i z tą kodowane transmisje. Wg mnie to jest proste i logiczne i nie rozumiem niektórych płaczków.

janjan - 24 marca 2009, 14:19:32 - *.160.202.40
Widzisz KKS, tak się głupio składa, że mam brata (jednego) i pół komputera

Lolo - 24 marca 2009, 14:21:54 - *.26.23.11
ooooo zakompleksiony piszczelek sie pojawil :P

mazi - 24 marca 2009, 14:28:58 - *.34.208.123
do maxa bola i innych popapranców jak wyłożycie 80 baniek za transmisje i dacie je klubom to mozecie sobie puszczać mecze nawet u rydzyka ,jesli nie macie to mordki w kubeł

TAG - 24 marca 2009, 14:31:40 - *.210.10.190
Fajnie będe oglądał baty dla wisły

rafi - 24 marca 2009, 15:13:09 - *.23.189.82
bbc- a ty bedziesz placil klubom 100 mln zl rocznie!!

adam81w - 24 marca 2009, 15:14:21 - *.153.119.36
No i super. Ale zgadzam się, że liga powinna być niekodowana. W końcu lepiej jak mecz ogląda 6 milionów niż 300 tyś. Lepsza popularyzacja naszej liguni.

cybuhh - 24 marca 2009, 15:19:54 - *.221.212.39
No i pięknie,cały kraj zobaczy jak Lech wygrywa z Wisłą 4:1

kibic - 24 marca 2009, 15:25:39 - *.14.114.82 (*.9.9.198)
nie podniecajcie się wszyscy płacą abonament a oni sobie zrobili prywatna telewizje TVP sport i podobne programy i mówią ze abonament to oplata za to ze posiadam telewizor szkoda ze niewiedza ze mam meble bo tez bym musiał płacić a co do meczyków to niech sobie puszczają w c+ ale jeden meczyk powinni w publicznej poszczać dla dobra pilki

Ocelot - 24 marca 2009, 15:28:17 - *.187.141.163
Ale sie emocjonujecie ta marna kopanina. Taka amatorszczyzna naprawde powinna byc pokazana za darmo, ba trzeba by ludziom placic odszkodowania za ogladanie takiego dziadowstwa. Kibic Bundesligi.

rafi - 24 marca 2009, 15:31:54 - *.23.189.82
nazimek i mazi- mozecie tlumaczyc i tlumaczyc ale niektorzy tak tego nie pojma!! Wola wydawac na fajki i wino a pozniej plakac ze ich nie stac na dekoder Cyfry!

VTSIM - 24 marca 2009, 15:35:46 - *.146.254.178
Lech Poznań - Gwardia Kraków

Jaga69 - 24 marca 2009, 15:42:33 - *.185.187.240
Cały Białystok za Wisłą ! Braci się nie traci Jaga&Wisła ! Pozdro

pepe - 24 marca 2009, 15:44:15 - *.207.188.71
Zamiast wydawać na dekoder Cyfry+ lepiej pójść na mecz albo dalej ruszyć dupę za swoją drużyną.

OpravcaKSC - 24 marca 2009, 15:48:12 - *.49.219.189
ja mam zwykłą kablówkę, nie mam i nigdy nie miałem C+, więc pewnie będę musiał te pół godziny wcześniej włączyć strojenie kanału - czy tak?

.... - 24 marca 2009, 16:08:18 - *.12.159.252
słuchajcie jesli mecze byłyby ogolno dostepne to kluby nie dostały zadnej kasy od telewizji za transmisje wiec poziom napewno by nieposzedł nigdy w gore tylko spadał ale fakt jest taki ze mecze polskich druzyn powinny byc na jednej platformie a nie na 5 dekoderach

PMO - 24 marca 2009, 16:26:04 - *.31.11.80
paradoksem jest sutuacja kiedy mecze polskiej ligi może ogladać 5-7% Polaków...

heh - 24 marca 2009, 16:53:59 - *.22.2.237
Widać jak zazdrość zżera goroli!!! WDŚ nie mozna było normalnie tv zobaczyć.No ale trudno tak to juz jest!Polsla bez ŚLĄSKA! Ps.Nigdy nie będziecie mieć takich derbów jak my!!!

boobass - 24 marca 2009, 17:16:20 - *.173.6.1
do janjan - rzeczywiście tępaku pomyłka powinno być LECH - policyjna telefonika ts

lechita - 24 marca 2009, 17:39:06 - *.40.97.232 (*.10.2.185)
To będzie się działo:D:D;D Myślę, że się poprawią po tych 2 ostatnich ligowych meczach no i mam nadzieję, że kibice LECH-a będą mieli w tym duży udział. Aaaj będzie wrzawa przy Bułgarskiej;];];]

kibic25 - 24 marca 2009, 18:00:31 - *.75.109.252
Oj Boże dzieci cała liga nie będzie nigdy puszczana na zwykłych pasmach niekodowanych powód jest jeden PZPN MA Z TEGO KASĘ! Kluby tak samo dostają za transmisję nie małe pieniądze. Wątpię, żeby TVP płaciło każdemu klubowi po 8mln PLN za prawa do transmisji.

Hubert - 24 marca 2009, 18:01:18 - *.205.231.165
milicjanci dostaną baty jak na jesieni i będą dzwonić na krakowskie komendy po wsparcie

AdeCk - 24 marca 2009, 18:07:00 - *.191.33.95
niekodowanym? czy to oznacza że będzie oglądać można na zwykłej antenie? jeśli tak to na jakim kanale (chodzi mi o numer)?

kotsiek - 24 marca 2009, 18:11:42 - *.139.16.92
Prawda jest taka ze to C+ wyciagnol nasza pilke z dna, nie wyobrazam sobie zeby ktos inny mogl pokazywac mecze na takim wysokim poziomie. Magazyn na TVN w tamtym sezonie to przyklad n/c

lukasz - 24 marca 2009, 18:12:49 - *.18.227.122
O tej transmisji na TVP 2 wiedziałem już od paru miesiecy także nie zadna to nowinka. Było mowione że najciekawsze emcze danej kolejki pokaze publiczna telewizja

Sebek - 24 marca 2009, 18:41:48 - *.186.153.103
a nie wie moze ktos przypadkiem jak obejrzec ten meczyk w necie? bo nie mam polskiej tv a mieszkam za granica..?

Strain - 24 marca 2009, 18:42:09 - *.17.140.206 (*.10.2.61)
Niekodowany mecz Lech Poznań - Wisła Kraków w Canal+ to chyba doskonała okazja, żeby zobaczyć jak to prezentuje liga na tym kanale, i ewentualnie porównać to z transmisją TVP. I jeszcze fragment magazynu. Być może wzrośnie liczba abonamentów C+. Nie mówcie, że polska piłka powinna być wyłącznie w pasmach niekodowanych. Takie są prawa rynku, a same transmisje są jednymi z dochodów klubów.

KSGG - 24 marca 2009, 18:45:21 - *.185.150.7
adam81w - 8 milionów to oglada final tanca z gwiazdami i odwróconych heheheheheeh. C+ na dziś ma mega fajna promocje najtansza na rybku i nie płacisz milionów za dekoder wiec o co placzecie zamiast wykupic abonament ? 40zl tak duzo dla burżuazyjnych polaków heee ? stac was na 3 telefony i internet z neostrady to na cyfre nie ?

lukasz - 24 marca 2009, 19:35:30 - *.18.227.122
Tak można oglądać na: sport-typ.info

misiek - 24 marca 2009, 21:26:58 - *.38.160.60 (*.4.107.6)
brawo dla C+ , jesli mialbym oglodac tvp to tylko jak komentuje Dariusz Szpakowski tych mlodych Iwanski i Patyra nie da sie sluchac a magazyn szybka pilka to wogole porazka normalnie zal.pl i jeszcze ten pseudoekspert Szczesny

Koronakiel - 24 marca 2009, 21:28:35 - *.158.196.73
Canal+ najlepszy jest a tvp 2 jest niby udostepniony dla calej polski a nie pokazuja nawet extraklasy i 1 ligi TYLKO KORONA KIELCE!!!!

legionista - 24 marca 2009, 21:47:03 - *.6.140.194
canal+ powinien pokazywac w pasmnie otwartym przynajmniej jeden mecz kolejki a nie jeden na runde.Czy oni nie wiedza ze to by im przynioslo korzysci???

konrad89 - 24 marca 2009, 21:57:42 - *.7.95.3
Misiek masz rację... magazyn ekstraklasy w TVP to totalna porażka. Miał to być magazyn ze skrótami spotkań, a tymczasem skróty zajmują chyba z 10% czasu tego programu. Pomijając już jakość skrótów (żenada). Kiedyś oglądałem jakiś magazyn z Ligi Czarnogórskiej, może poziom ligi jeszcze gorszy niż naszej, ale oglądając relację z meczy można odnieść inne wrażenie. Panowie z TVP mogliby sobie oglądnąć taki magazyn, może by się nauczyli jak to się robi...

skitor - 24 marca 2009, 22:42:00 - *.10.203.40
tvp żenada brak nawet dobrego programu ligowego zamiast postawić na młodych chcących stworzyć coś interesującego stawiają na ludzi zeszłej epoki,panowie chcąc oglądać ligę musimy liczyć tylko na siebie c+ jednak jest potrzebny

sly1955 - 24 marca 2009, 23:59:54 - *.10.0.247
Dobra decyzja CANAL +:}

misia - 25 marca 2009, 1:36:32 - *.115.15.165
Ja naprzykład nie mam Cyfry plus,ani nic w tym stylu,więc dlatego cieszę się,że mecz bedzie transmitowany w telewizji.Więc nie bądzcie tacy zadufani w sobie

Oberschles - 25 marca 2009, 5:26:47 - *.52.224.43
Tak wam zazdroszczę.Ja w tym czasie będę na stadionie oglądał mecz 1.FC Köln- Bayer Leverkusen.Wy w Polsce to macie dopiero wydarzenia sportowe,dobre drużyny,super gwiazdy, na każdym mecze komplety widzów.A w Niemczech - przyjdzie marne 50,60 tysięcy,brakuje gwiazd jak Roger czy Chinyama, to smutne

Polak maly - 25 marca 2009, 9:13:38 - *.207.222.25
Oberschles spadaj na www.....de

Canal+ziom - 25 marca 2009, 10:04:03 - *.158.196.97
uważam iż decyzja w 100 % dobra dla ludzi, którzy nie posiadają pakietu canal + choć zamiast płacić tv kablowym mnóstwa siana zamówcie sobie pakiet najnowszy canal plus i płaćcie przez poł roku 30 zł a pózniej 80 zł tyle samo w przeliczeniu wyjdzie wam roczne utrzymanie waszych kabłówek... żenada ...chcecie mecze zaówcie canal plus!

kibic.org - 25 marca 2009, 11:53:37 - *.156.26.160
elegancko

sly1955 - 25 marca 2009, 11:56:58 - *.10.5.151
Canal+

bojar - 25 marca 2009, 12:51:48 - *.88.12.30
A ja swoje WISŁA WISŁA JAGIELLONIA!!Braci się nie traci.

kubans - 25 marca 2009, 18:49:08 - *.244.115.37
Dlaczego nie ma transmisji w canal+sport- po co kupowałem dekoder HD- ja chce oglądc lige w rozdzielczości HD!!!!!!!

isiu63 - 25 marca 2009, 20:33:12 - *.184.237.56
Duże brawo dla TVP 2

dziwak - 26 marca 2009, 0:48:29 - *.79.153.240
prawda jest taka ze niemal kazdy liga zachodnia jest pokazywana w platnej tv, co oczywiscie oznacza kase dla klubow, ludzie dlatego sklonni sa placic kase za 1 kanal bo ma jakis produkt ktorego nie zobacza nigdzie indziej, a futbol to taki sport gdzie nie da sie pokazac reklam w czasie meczu jak w koszykowce czy hokeju

tertus - 26 marca 2009, 11:43:27 - *.31.88.135
do kubans - 25 marca 2009, 18:49:08 - 212.244.115.37 czy ty umiesz czytac ? "Transmisja będzie przeprowadzona jednocześnie w Canal+ Sport i Canal+ Sport HD." canal + kosztuje 30 pln miesiecznie czy to jest tak duza kwaota za ok 6-8 meczy na zywo co weekend, najlepiej ponarzekac ze nie za darmo ze nie stac ze za drogo

szpadelek - 26 marca 2009, 12:30:28 - *.78.154.136
Słuchajcie a ja mam pyt.mam kablówke i dzięki niej mam też net.,no ale chce mieć C+ to jak wy macie wteczas internet?

DarekBoy - 26 marca 2009, 16:10:09 - *.200.145.254
no i kozak :D wiecie jak dla mnie to dobrze bo siedze w anglii a zadko kiedy zdarza sie okazja do ogladniecia takiego meczu :D

wwwwwww - 26 marca 2009, 16:28:26 - *.185.79.153
lech ma szans wygrać Kolejorz Wisła nie ma szans wygrać lechem wisła jest najsłabszy sprzedać wisła nie ma szans grać liga europejska UEFA .polska jezeli przegrał idzie dól ranking będzie najsłabszy.

hehehe - 26 marca 2009, 21:45:03 - *.19.144.142
wwwwwww - Makumba? hehehe

suawek - 27 marca 2009, 11:33:40 - *.29.136.37
wwwwwww - rzeźnia

Kościerzyn - 27 marca 2009, 14:15:04 - *.254.180.219
i o to chodzi jech ich rozniesie tylko lech kks

jezyk16 - 27 marca 2009, 14:22:26 - *.188.115.11
wszystkie mecze ekstraklasy powinny być pokazywane w telewizji publicznej. A nie tylko wybrane. takie jest moje zdanie.

fans - 27 marca 2009, 16:08:43 - *.16.247.202
do boju wisełko damy rade pyrą he he fans wolnego miasta

|
|