[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


25 maja 2016, 20:54:59 - euzi
Odra Opole w barażach o II ligę

Odra Opole zremisowała 2-2 (1-1) w meczu 28. kolejki opolsko-śląskiej III ligi z rezerwami Piasta Gliwice i na dwa mecze przed końcem zapewniła sobie pierwsze miejsce w tabeli oraz prawo do gry w barażach o awans do II ligi. Podopieczni Jana Furlepy mają sześć punktów przewagi nad drugim BKS-em Stal Bielsko-Biała i lepszy bilans meczów bezpośrednich.

25 maja 2016, 19:00 - Opole (Stadion Miejski Odra)
Odra Opole 2-2 Piast II Gliwice
Robert Trznadel 40, Łukasz Staroń 66 - Daniel Kraska 43, 90

Odra: Grzegorz Kleemann - Robert Trznadel, Mateusz Bodzioch, Mateusz Peroński, Rafał Brusiło - Marcin Niemczyk, Tomasz Wepa (60 Damian Ałdaś), Waldemar Gancarczyk, Krzysztof Gancarczyk (46 Mateusz Gancarczyk), Bartosz Włodarczyk (64 Przemysław Bella) - Dawid Wolny (55 Łukasz Staroń).

Piast II: Jakub Freitag - Filip Szewczyk (63 Denis Gojko), Adam Dobosz, Rafał Kursa, Patryk Dziczek, Mariusz Gabrych (75 Bartosz Sulima) - Dominik Czekański (79 Bartosz Madejski), Marcin Ruda, Dominik Budzik, Daniel Kraska - Mikołaj Gola (60 Dawid Tomanek).

żółte kartki: W.Gancarczyk - Dobosz.
czerwona kartka: Adam Dobosz (87. minuta, Piast II, za drugą żółtą).

sędziował: Rafał Rokosz (Katowice).
widzów: 800.

Odra zagra w barażach z mistrzem grupy pomorsko-zachodniopomorskiej. Aktualnie na dwie kolejki przed końcem liderem jest GKS Przodkowo z przewagą jednego punktu nad drugą Vinetą Wolin. Pierwsze mecze barażowe zostaną rozegrane 11 czerwca o godz. 15:00, a rewanże 15 czerwca o godz. 17:00. Gospodarzem pierwszego meczu będzie mistrz grupy pomorsko-zachodniopomorskiej.

III liga 2015/2016, grupa: opolsko-śląska - wyniki, strzelcy, terminarz


źródło: własne / Odra Opole / Nowa Trybuna Opolska

FokerOKS - 25 maja 2016, 20:58:09 - *.opera-mini.net (*.254.177.230)
Pięknie Odro! Teraz Przodkowo i witamy drugą ligę! Pozdrawiamy ZL&PB

blergh - 25 maja 2016, 20:59:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to witamy Oderkę Z całym szacunkiem, ale nie sądzę by bracia Gancarczykowie, Trznadel czy Ałdaś przegrali z Przodkowem czy Vinietą. Kto tam w ogóle gra sensowny, co w ogóle za drużyny?

PB - 25 maja 2016, 21:01:00 - *.adsl.inetia.pl
Brawo bracia!!

xxx - 25 maja 2016, 21:02:03 - *.ipv.net.pl
No i stało sie... Szkoda że Bałtyk nie powalczy bo mógłby być ciekawy dwumecz

ALF - 25 maja 2016, 21:02:40 - *.197.46.8
Odra niech wraca do ekstraklapy jak najszybciej bo tam jest jej miejsce!!

kicket - 25 maja 2016, 21:04:28 - *.252.9.0.internetia.net.pl
Brawo! Życze powodzenia , takie kluby powinny grać duzo, duzo wyżej!

abc - 25 maja 2016, 21:08:52 - *.201.137.40
Mam nadzieję, że Dobosz w epicki sposób zakończył projekt Piłkarski Diament nc+. Zamiast promować kogoś naprawdę zdolnego to pompowali swojego typa. Teraz macie przykład jak człowiek bez pleców może mieć pod górkę. Adios Dobosz.

SG 1945Pv - 25 maja 2016, 21:11:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Byłoby dużą sensacją jeśli Odra, mistrz najsilniejszej chyba grupy III ligi w Polsce nie wygrałaby tego barażu

kubik - 25 maja 2016, 21:15:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
800 osób zal

chrzciel - 25 maja 2016, 21:16:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
W Vinecie gra Bartek Ława i Tomek Wydmuszek

ziom - 25 maja 2016, 21:22:42 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Widzów 800, a na Motorze walczącym o baraże dziś ponad 5700...

mischkof - 25 maja 2016, 21:23:42 - *.play-internet.pl
@SG 1945Pv - warm-maz i mazowiecka są silniejszymi ligami

blergh - 25 maja 2016, 21:24:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tomasza Wydmuszka niestety nie kojarze, a Ława i faktycznie, znana twarz, znana i mocna piłkarsko, dlatego mam nadzieję, że przyjdzie właśnie z Vinetą skrzyżować miecze, a nie z pozbawionym gwiazd i założonym w 1995 roku GKSem Przodkowo

m - 25 maja 2016, 21:25:47 - *.net.media.pl
5780 dokładnie

opi - 25 maja 2016, 21:29:42 - *.205.179.37
Marek Niewiada grał we Flocie Swinoujscie w 1 lidze

m - 25 maja 2016, 21:37:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to nie jest Odra tylko oderka- falsyfikat

majo - 25 maja 2016, 21:41:28 - *.173.50.1.tesatnet.pl
Ekipy grające (prawdopodobnie) w barażach o II ligę: Górnik Wałbrzych, Warta Poznań, Motor Lublin, Polonia Warszawa, Garbarnia Kraków, Odra Opole, Olimpia Elbląg.
Prawie wszystkie kluby z historią ekstraklasową!

roman67 - 25 maja 2016, 21:42:52 - *.bas512.cwt.btireland.net
Odra do ekstrasyfu-to przeciez miasto wojewódzkie

jAA - 25 maja 2016, 21:43:34 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Przeciwnik Odry, jaki by nie był w tym roku nie ma z nią szans. Wiem, bo akurat jestem kibicem jednej z drużyn z grupy po.-zachodn. NIestety, tam wogóle jest mizeria. Łączą teraz te III ligi, moglo byc ciekawie kibicowsko, a będzie wiejsko-dziadowsko. Spadają Pogoń II,Arka II, 2 kluby z Koszalin,a Gryf Słupsk, Chemik Police się wycofał... zostają Przodkowa,Chwaszczyna,Woliny,Skolwiny itp. Nie gadajcie bzdur że im tez się coś należy. Owszem 1 taka wiocha wystarczy, ale kogo, no KOGO z rywali przyciągnie na trybuny takie cuś???? Nie ma kibiców, nie ma kasy,nie ma parcia na futbol. "Dziękujemy" wam bogacze z wioch i władze większych miast za taki stan naszej piłki. Niszcie tak dalej!

blergh - 25 maja 2016, 21:43:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podsumujmy fakty
dolnośl. lubelska - Górnik Wałbrzych sensowna marka, bez wielu świetnych zawodników, ale z przeszłością w wyższych ligach, wraz z Polkowicami, będącymi również spadkowiczem z wyższych lig obdarzonymi kilkoma niezłymi gośćmi, ale bez szału- dominują nad resztą ligi.
kuj. pom. wklp. - Warta z ewidentnie lepszym składem niż reszta (kilku zawodników z przeszłością w wyższych ligach), ale grająca słabo. Pelikan niespodzianka ligowa, z kilkoma rutyniarzami. Znów 2 drużyny dominujące nad resztą.
lub. podkarp. - Motor i Stal Rzeszów z MIAŻDZĄCĄ przewagą, zarówno zawodnikowo, kibicowsko i potencjalnie. Ta liga z pewnością nie jest najmocniejsza, ale drużyny w niej grające - chyba już tak.
łódzko-maz-o awans walczą Polonia i ŁKS z zawodnikami z przeszłością nawet w I lidze i ekstraklasie oraz Sokół, Legia II, Lechia i Pelikan Łowicz. Do tego w tej grupie jest Świt i Ursus. - najmocniejsza grupa bez wątpienia.
małop.-święt. - Garbarnia przekracza siłą resztę (tak samo jak kilka drużyn z innych grup nie pasuje do III ligi), KSZO również się wyróżnia. Podhale i Soła nieco słabsze, ale nienajgorsze.
Opolsko-śląska - Odra tak jak Garbarnia - niszczy 2 wiceliderów - BKS i Rekord. Reszta drużyn jest tłem.
Podl- warmińska - Olimpia Elbląg - kolejna drużyna niepasująca do tak niskiego poziomu rozgrywkowego, MKS i Huragan bez świetnych zawodników, ale nienajgorsi - dużo słabi niż lider, reszta drużyn to dziadostwo.
Zachodniopom. - Drużyny totalnie anonimowe (większość z silnych gra wyżej - Gryf, Arka, Chojniczanka, Błękitni). 2 liderów, Bałtyk nieco niżej. Słabo, słabo.
Reasumując siła lig:
1. łódzko-mazowiecka
2. małopolsko-świętokrzyska
3. dolnośląsko-lubelska
4. lubelsko-podkarpacka
5. podlasko-warmińska
6. opolsko-śląska
7. kujawsko-pomorsko-wielkopolska
8. pomorsko-zachodniopomorska

Maxiu - 25 maja 2016, 21:47:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Vinetaaa Przodkowoo ! AWANS DO 2 LIGI

grave - 25 maja 2016, 21:50:51 - *.play-internet.pl
800 widzów tzn ze w Opolu 3 liga mało kogo interesuje narazie jeżdżą Najwierniesi w Lublinie mecze 3 ligi to wydarzenie w Opolu chcemy o tym zapomnieć

Masters - 25 maja 2016, 21:55:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bella kocha oczu Jego miód,
Ona kocha słodką tajemnicę.
Bella słucha szeptu prostych słów
Ona kocha życie kocha życie...

m - 25 maja 2016, 22:04:57 - *.net.media.pl
nie wydarzenie tylko po pierwsze ludzie chcą chodzić na dobrą piłkę po dwa jest nowy obiekt, nie było on planowany na 4 ligę tylko co najmniej pierwszą

hj - 25 maja 2016, 22:06:18 - *.dynamic.gprs.plus.pl
mecz o baraz i 800 osob? :D Motor dzis prawie 6000 - 4 poziom rozgrywkowy...

wilk - 25 maja 2016, 22:08:04 - *.29.180.105
Opole jedna z bogatszych miast w Polsce.Tutaj ludzie nie jaraja sie dziadostwem jakim byla3(4) liga.Jest duzo innych ciekawych rozrywek.A od 7 lat ten klub tkwi w takim marazmie.Tak wiec 800 osob to ci najwierniejsi,nie kibice sukcesu.
ciekawe jak wasze kluby by wygladaly z frekfencja po 7 latach jezdzenia po wioskach.odpowiedz sobie na takie pytanie zanim zaczniesz sie nasmiewac.
Pozdrawiam najwierniejszych
ZNOW PRZYJDZIE WIOSNA...

ciekawy - 25 maja 2016, 22:08:25 - *.centertel.pl
Jak tam zagrał piłkarski diament Adam Dobosz? Ma szansę pograć w III lidze w przyszłym sezonie?

tt - 25 maja 2016, 22:18:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
wilk co ty opowiadasz. i Odra i Motor to od lat te same poziomy rozgrywkowe, prawie 10 lat temu razem w 1 lidze. potem dwa spadki, wiec nie opowiadaj glupot

f - 25 maja 2016, 22:21:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
grave jakie wydarzenie w Lublinie? nie porownuj Lublina i Opola... nie ta liga miast. pod kazdym wzgledem.

grave - 25 maja 2016, 22:22:03 - *.play-internet.pl
Chodząc po 6 tyś na mecze 3 ligi dajecie grajka do zrozumienia że są dla Was już idolami , a za sezon i tak odejdą, niech awansują pokażą charakter i grają dalej dla Motoru wtedy ich docencie .W Odrze juz to przerabialismy Solnica , Czajkowski i wielu innych ....

wilk - 25 maja 2016, 22:29:52 - *.29.180.105
tt zanim cos napiszesz wejdz w archiwum i zobacz w jakich ligach grala Odra a w jakich Motor w ostatnich 7 latach.

wolf - 25 maja 2016, 22:34:03 - *.play-internet.pl
Dzisiaj Motorek 2-0do przodu a ludzi 6tys +- i ten doping fantatyczny a przeciez my tez tyle tat po wichurach jezdzimy ale teraz juz tylko lepiej.Ave Motor!

Oks Odra - 25 maja 2016, 22:34:19 - *.play-internet.pl
Nie dawno z meczu wrocilem.Ten baraz wczesniej zapewnilismy dzis to byla tylko formalnosc poza tym tez byly mecze na ktorych bylo nas duzo wiecec.Chocby Jastrzebie lub jak ktos pamieta z zeszlego sezonu z Polonia Bytom.
A co do meczu to slabo to wygladalo.Z Przodkowem musza zagrac duzo lepiej i przede wszystkim skuteczniej

faser - 25 maja 2016, 22:36:57 - *.252.9.0.internetia.net.pl
Kilka lat temu Odra mogla sie pochwalic najwueksza publicznoscia w 3 lidze. Po wielu latach ludzie maja dosc ocierania sie o szczebel centralny pozostali najwierniejsi... to samo wyjazdy kilka lat temu byli w 500 osob w rybniku na meczu o kapuste, teraz w bielsku gdzies stawka meczu byl awans do barazy bylo odry ledwo 200. Kibicowsko sa w dolku pewnie po awansie bedzie progres.

merritt - 25 maja 2016, 22:37:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
@wilk
za grosz logiki w tym co piszesz nie ma. Gwarantuję Ci, że w Lublinie ludzie mają więcej powodów do jarania się czymś innym niż w Opolu. I pod względem sportowym i poza sportowym. Motor też się buja po niższych ligach od dłuższego czasu, a różnica we frekwencji jest miażdżąca.
Jeśli jest solidna podstawa kibicowska, jeśli jest klimat na drużynę w mieście, jeśli marketing dobrze działa, jeśli jest potencjał to i na frekwencji się to odbija. Szukanie głupich wymówek i zwalanie marnej frekwencji na ruchy tektoniczne, niekorzystne wiatry i feng shui nie ma sensu. Kibice Motoru w końcu pozbyli się łatki młotków robiących co chwilę bajzel we własnym ogródku, widocznie ktoś do nich dotarł skutecznie. Jeszcze długa droga zanim ktoś będzie mógł iśc z żółtą koszulką po mieście i nie będzie uznany za "margines" (nie moja opinia), a za normalnego gościa ale wszystko jest na dobrej drodze.
Nie ma w żadnej trzeciej lidze drużyny tak zasługującej organizacyjnie/kibicowsko na awans jak Motor. Z całym szacunkiem dla każdego klubu i jego kibiców.
Gratuluję wygrania ligi Odrze Opole i powodzenia w barażach.
Pozdro.

Szary - 25 maja 2016, 22:40:19 - *.play-internet.pl
Spartakus Szarowola występuje pod nazwą Motor Lublin.
info > http://www.90minut.pl/liga/0/liga5034.html

ghhh - 25 maja 2016, 22:41:25 - *.252.9.0.internetia.net.pl
O jezu ile na motor ludzi chodzi bo maja gdzie obiekt puekny, nowy. W tychach to samo najwieksza frekwencja na 2 lidze tez obiekt piekny, nowy. A w opolu co? Pòł kulawego stadionu bez parkingu i x jupiterami z lat 70

wolf - 25 maja 2016, 22:55:36 - *.play-internet.pl
Spokojnie panowie wszystko na luzie Motor ma potencjal i tyle w Lbn jesc ciśnienie na pilke na wysokim poziomie Ek krok po kroku i bedzie ok bo kibicow fanatykow mamy jak malo kto.

grave - 25 maja 2016, 23:01:29 - *.play-internet.pl
Do f
ale nie piszemy o różnicy na stadionie o 100 tys tylko o 5 i wiem napewno ze majac Wasz stadion e Opolu na exklasie spokojnie byśmy go zapelniali zobacz frekwencję kilkanaście lat temu na 1 lidze w Opolu po 8-9 tyś po sezonie degradacja do 4 ligi i ludzie stracili zaufanie

grave - 25 maja 2016, 23:06:00 - *.play-internet.pl
ODRA powoli się odbudowuje I przyjdzie jeszcze Jej czas

@blergh - 25 maja 2016, 23:06:45 - *.dynamic.chello.pl
3. dolnośląsko-lubelska
Padłem...
Bez komentarza...

blergh - 25 maja 2016, 23:10:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@lubuska*
Jezu, walnąłem się, przepisywałem z pamięci. Dawniej ligi miały proste nazewnictwo - małopolska, śląska, wielkopolska, albo po prostu: II, III, IV, bez udziwniania. Ważne, że merytorycznie, a nie do detalu i literówki się przyczepiasz.

@blergh - 25 maja 2016, 23:15:58 - *.dynamic.chello.pl
Nazwanie dwukrotnie (!) lubuskiego (na zachodzie) lubelskim (na wschodzie) jest dla Ciebie merytorycznie prawidłowe?!
Nie rób jaj...

enri - 25 maja 2016, 23:26:35 - *.215.35.206
Cóż, pewnie Przodkowo czy Vineta awansuje... Tak jak kiedyś w barażach o 3 ligę opolsko-śląską Ruch Radzionków został pokonany przez jakiś LKS Bełk. Ale taka piłka, wygrywa ten kto lepiej gra a nie ten kto ma większą tradycję. Sam wolałbym Odrę no ale to nie ode mnie zależy.
A obecna 3 liga to parodia, tam gdzie jest słaba 4 liga to nawet największa wieś może awansować do 3, gdzie mierzy się z drużynami, które spokojnie mogłyby grać w o wiele wyższych ligach, ale pod zielonym stolikiem nie dostały licencji. Dobrze że po sezonie się to zmienia.

kaczy - 25 maja 2016, 23:28:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
będzie działo..

h - 25 maja 2016, 23:30:48 - *.197.43.10
800 widzów ważnym meczu. Po co komu taki klubik na szczeblu centralnym? Czy Opolanie już tylko kibicują klubom z ligi niemieckiej? Szkoda, kiedyś Odra to była znaną i szanowaną firmą w Polsce.

jut - 25 maja 2016, 23:36:04 - *.devs.futuro.pl
800 osób. dla kogo to grać?????

opolanin - 25 maja 2016, 23:37:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nikomu w Opolu ,ten pseudo klubik piłkarski , jest potrzebny.Niech lepiej pozostanie tam gdzie jest.

Neo - 25 maja 2016, 23:58:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Tychach dwa razy było ponad 10 tys na II lidze. Wiadomo, że 3/4 pikników, ale młyn ostatnio był jakieś 2-2,5 tys. To już coś

grave - 26 maja 2016, 0:46:11 - *.play-internet.pl
800 widzów tzn ze w Opolu 3 liga mało kogo interesuje narazie jeżdżą Najwierniesi w Lublinie mecze 3 ligi to wydarzenie w Opolu chcemy o tym zapomnieć

cc - 26 maja 2016, 4:22:13 - *.163.75.170.rdns.lunanode.com
Może mi ktoś powiedzieć, dlaczego 1 miejsce daje tylko baraż a nie bezpośredni awans i dlaczego aż tyle zespołów spada z III Lig ? Dla mnie to kpina. Jakaś reforma III Ligi idzie czy jak, kto mi wytłumaczy bo nie jestem w temacie ???

KONRAD - 26 maja 2016, 6:02:37 - *.centertel.pl
@CC:Bo zmniejszają ilość grup III ligi z 8 do 4.Od nowego sezonu w jednej grupie będą grały zespoły z 4 województw,a nie z 2 jak dotychczas.

ksS - 26 maja 2016, 6:42:27 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
Życzę powodzenia, dawno z wami nie graliśmy a pamiętam to jak dziś

Oi - 26 maja 2016, 6:50:42 - *.173.204.178
Jak już tak zażarcie komentujecie ilość ludzi i jaracie się frekwencją Motoru to:
sezon 2011/2012 II liga wschodnia Motor Lublin przed budową nowego stadionu
Motor - Puszcza (600)
Motor - Okocimski (600)
Motor - Wigry (600)
Motor - Garbarnia (700)
Motor - Wisła Puławy (2000)
Motor - Stał St. Wola (2300)
Motor - Świt N.D.M. (800)
Motor - Sokół Sokółka (700)
Motor - Pelikan (800)
Motor - Stomil (bez udzialu publicznosci)
Motol - Stal Rzeszów (bez udziału publiczności)
Motor - Pogoń Siedlce (800)
Motor - Znicz (1000)
Motor - Jeziorak (550)
Motor - Resovia (2000)
co daje średnią na mecz: 897 osób na mecz
Przyczym Lublin to miasto 340 tys a Opole 120
Więc po co te smutny tu wylewacie?

op - 26 maja 2016, 7:53:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
srednia frekwencja 1035, matematyku

G - 26 maja 2016, 8:09:06 - *.gdynia.mm.pl
Arka Gdynia & Odra Opole !!!!!!!

wewo - 26 maja 2016, 8:26:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ech ta 3. liga. Same wałki:
a to piłkarze Pelikana łykają coś jak młode pelikany i dostają diarrhei ;)
a to kopacze Unii Tarnów celowo spóźniają się na mecz aby wiedzieć jak wypadli ich konkurenci do utrzymania i "niespodziewanie" strzelają zwycięskie bramki już po zakończeniu meczów tamtych drużyn
a to...
długo by mnożyć. Tym się powinien zająć pzpn. Ale w tej chwili pseudodziałacze pakują się na Euro i nie będą sobie zawracać głowy głupotami

Witkowski - 26 maja 2016, 8:30:39 - *.150.156.163
@blergh
Ale te grupy III ligi nadal mają numerki rzymskie, tylko 90minut, nie wiem dlaczego, ich nie stosuje. Formalnie wygląda to tak:
– I, nieoficj. pomorsko-zachodniopomorska,
– II, nieoficj. kujawsko-pomorsko-wielkopolska,
– III, nieoficj. dolnośląsko-lubuska,
– IV, nieoficj. opolsko-śląska,
– V, nieoficj. podlasko-warmińsko-mazurska,
– VI, nieoficj. łódzko-mazowiecka,
– VII, nieofic. małopolsko-świętokrzyska,
– VIII, nieofic. lubelsko-podkarpacka.
Zresztą, co tu mówić, te nazwy są równie durnowate, jak durnowate są nazwy województw. Hitem jest już śląskie i dolnośląskie, później się robią takie kwiatki, że „front wyżowy rozciąga się między Śląskiem a Dolnym Śląskiem”, jakby jedno nie było częścią drugiego...

rotten - 26 maja 2016, 8:31:34 - *.146.135.56.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dziwi mnie, że na takim poziomie rozgrywkowym w ogóle ktoś na stadion przychodzi 300 osób to max na co te kluby zasługują, wszystko powyżej to już silne zboczenie.

Oks - 26 maja 2016, 8:57:47 - *.centertel.pl
Pomijając już kwestie nowego stadionu i fakt, że Motor walczy o awans, a Odra go sobie w praktyce zapewniła wcześniej- co to za pomysł żeby porównywać rekord frekwencji w Lublinie z jedną z najsłabszych w sezonie w Opolu?

CC - 26 maja 2016, 9:01:20 - *.163.75.170.rdns.lunanode.com
@Konrad
Dziękuję uprzejmie za odpowiedź. Nurtowała mnie ta sprawa od dłuższego czasu, bo to jest jakieś poronione, że 1 miejsce daje tylko 1 baraż a żadnego awansu. Tak było też rok temu we wszystkich grupach III Lig. Czyli od nowego sezonu będzie tylko 4 grupy III lig zamiast 8 tak?? Jak to będzie wyglądało, tj. ile drużyn będzie awansowało, ile spadało a ile ew. grało w barażach o awans/spadek, a przede wszystkim ile drużyn będzie w takiej jednej z 4 przykładowej grupie ??
Czy I Liga i II ligi zostają tak jak były czy też jakieś zmiany tam idą??

CC - 26 maja 2016, 9:03:57 - *.163.75.170.rdns.lunanode.com
I jak oni upchają tyle zespołów w 4 grupy ???

CC - 26 maja 2016, 9:12:57 - *.163.75.170.rdns.lunanode.com
BTW.
Frekwencja jak na tak duże miasto jak Opole wyjątkowo żałosna. Mecz o wszystko/awans a tutaj tylko 800 widzów??? 120 tys. miasto! Masakra. Czy w Opolu nie ma w ogóle mody na piłkę ?? To na cholerę oni się pchają wyżej? Takie duże miasto i tylko 800 widzów na meczu sezonu u siebie... Kompromitacja Opolanie, kompromitacja. :]

rotten - 26 maja 2016, 9:25:39 - *.dynamic.chello.pl
A jaki jest sens chodzenia na czwartą ligę? Opolanie słusznie postępują chodząc na mecze tylko wtedy gdy Odra gra przynajmiej na drugim poziomie rozgrywkowym.

CC - 26 maja 2016, 9:32:33 - *.162.75.170.rdns.lunanode.com
@rotten
To żaden argument. Na Tychach w 2 lidze ostatno było ponad 10 000 widzów, na Widzew w IV lidz chodzi co mecz 2000 widzów, więc?

KK - 26 maja 2016, 9:32:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@Patrząc na Twoje wylewy i żale wnioskuję że jesteś z województwa z jakiejś poniemieckiej wioski ewentualnie rodzice ze względu na święto dopuścili do komputera.
Wracając do tematu Opole ma wielu kibiców uzależnionych od wyników, ja sam na jakieś rezerwy Piasta nie pójdę bo po prostu jak chodziłem na mecze 1/2 ligi to mecze były nie dość że ciekawsze to również tworzyły kibicowską otoczkę.
Motor ma nowoczesny piękny stadion więc ja się nie dziwię że ktoś przychodzi. Po powstaniu trybuny w Opolu też przez jakiś okres stadion pękał w szwach. Ale to było już dawno i nie prawda.
Większość tu ludzi potrzebowała by kremu na ból tylniej części ciała. Spinacie się byle o co. Szkoda że tu nie ma odpowiedniej moderacji, gdyż wszystkie głupawe komentarze bym usuwał.
Pozdrawiam ;)

rotten - 26 maja 2016, 9:33:38 - *.dynamic.chello.pl
Więc ci ludzie są idiotami.

Witkowski - 26 maja 2016, 9:34:25 - *.150.156.163
@CC
Ekstraklasa, I liga i II liga bez zmian.
III liga w czterech grupach po 16 drużyn, mistrzowie awansować będą do II ligi, po trzy najgorsze drużyny (oczywiście może być więcej w razie spadków z lig wyższych) spadać będą do IV ligi, z każdego województwa do III ligi wchodzić będą po dwa najlepsze zespoły (jeśli w województwie są dwie grupy IV ligi, wtedy ich mistrzowie).
Więc już żadnych baraży. Mniej więcej podobnie, jak przed reformą z 2008 roku, tylko teraz III liga z czterema grupami jest o poziom niżej.

gjg - 26 maja 2016, 9:34:46 - *.252.9.0.internetia.net.pl
Chodza Ci co Odre maja w sercu a nie w dupie... bez napinki

KK - 26 maja 2016, 9:36:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@rotten
Są Najwierniejsi kibice czyli tych 800 i reszta jak ja która pójdzie raz na jakiś czas bo ogólnie mnie taka kopanina jak 3/4 ligowa zbytnio nie obchodzi.
Całą 4 ligę przechodziłem i mam dość patrzenia na tą patole.
Porównujcie Odrę do Tych gdzie również mają piękny obiekt sportowy jak i Widzewa gdzie wiadomo że kibice zawsze byli i będą za tym klubem.

Motorek - 26 maja 2016, 9:43:31 - *.dynamic.chello.pl
Gratulacje dla Odry Opole . Czekam teraz na Motor ,wczoraj na meczy prawie 5800 ludzi a średnia w granicach 3000 . W Lublinie jest zainteresowanie piłką i mam nadzieje ,ze wygramy z Olimpią .

zielonooki - 26 maja 2016, 9:43:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szkoda miejsca w II lidze na takie kluby. Ja jako kibic Radomiaka z całego serca zyczę awansu takim klubom jak : Motor, KSZO. Mecze z tymi drużynami będa dla nas ekscytujace, a na trybunach zasiądą kilkutysięczne rzesze kibiców.
Pozdrawiam Tylko Radomiak

Witkowski - 26 maja 2016, 9:46:25 - *.150.156.163
@CC
Innymi słowy, mistrzowie każdej z grup III ligi będą mieli awans w kieszeni.
Co do awansów z IV ligi pomyliłem się, przepraszam. Z każdego województwa będzie awansowała tylko jedna drużyna. Spadkowiczów z III ligi będzie łącznie (w normalnych warunkach, bez żadnych „nadzwyczajnych” wycofań w ligach wyższych) 16 drużyn – po trzy ostatnie automatycznie oraz cztery dalsze, aby zwolnić miejsce spadkowiczom z II ligi.
Z każdej grupy III ligi będzie więc mogło spaść teoretycznie 3–7 drużyn.

Witkowski - 26 maja 2016, 9:51:47 - *.150.156.163
@zielonooki
Odra Opole, klub z 22 sezonami w ekstraklasie, Pucharem Ligi, pięcioma półfinałami Pucharu Polski czy 14 reprezentantami kraju, pozdrowi zapewne odpowiednio Radomiaka, który w ekstraklasie widziany był raz...

zielonooki - 26 maja 2016, 9:54:31 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do Witkowski- nikt nie neguje historii, Odra to klub zasłużony. Historycznie może nas miażdżycie, ale kibicowsko Odra nigdy nie miała, nie ma i nie będzie miała startu do Radomiaka.

cc - 26 maja 2016, 9:54:43 - *.162.75.170.rdns.lunanode.com
@Witkowski
Dzięki za obszerne wyjaśnienie. Pozdawiam gorąco!

Witkowski - 26 maja 2016, 9:56:14 - *.150.156.163
@zielonooki
Nie mam nic wspólnego z Opolem. ;)
Kibicowsko to KSZO czy Motor akurat teraz też nie znaczą nic więcej niż Odra, chyba że coś mi się pomieszało...

Witkowski - 26 maja 2016, 9:57:30 - *.150.156.163
@cc
Również pozdrawiam!

Motorek - 26 maja 2016, 9:58:26 - *.dynamic.chello.pl
Witkowski prosze Cię ...byłes widziałes ?

kibic - 26 maja 2016, 10:00:24 - *.dynamic.chello.pl
800 widzów dla mnie to trochę porażka jak na miasto wojewódzkie!!!co jest nie tak.Na kolejarza chodzi ponad 3 tys a jeżdżą w najgorszej lidze.

zielonooki - 26 maja 2016, 10:01:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do Witkowski- na Radomiaka chodzę od 35 lat, to fakt, że tylko 1 sezon dane nam było się "podniecać"
ekstraklasową piłką. Było to zreszta ponad 30 lat temu.Większość chodzących teraz na mecze tego nie pamięta. Ale Radomiak zawsze z tego słynął, że nigdy nie zszedł poniżej pewnego poziomu. Czy to była 2,3 czy 4 liga rzadko na naszym stadionie było poniżej 1000 widzów, chociaż gralismy z takimi tuzami jak:
Zryw Sobolew, LKS Ciółkowo itp. Radom kocha Radomiaka bez względu na poziom rozgrywkowy, w Opolu widać tak nie jest.

MonteChris - 26 maja 2016, 10:01:56 - *.117.55.26
Jaka to Odra, to zwykła ODERKA i tyle w tym temacie!!! PRZODKOWO ewentualnie WOLIN liczymy na Was!!! Zawsze i wszędzie Odra/Oderka je....a będzie.

Witkowski - 26 maja 2016, 10:04:32 - *.150.156.163
@Motorek
Na pewno widziałem to, że Odrę, która rzekomo nie ma startu do nikogo, odbudowywali z ruin kibice, a pod nazwą Motor Lublin gra klub z gminy Tomaszów Mazowiecki.

Witkowski - 26 maja 2016, 10:05:52 - *.150.156.163
Oczywiście Lubelski, aż tak daleko to nie mają...

zielonooki - 26 maja 2016, 10:06:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do Witkowskiego po raz ostatni- jeżeli twierdzisz, że Motor znaczy tyle kibicowsko co Odra, to mało wiesz.Lepiej się w takich kwestiach nie wypowiadaj.
Motor wciąga nosem Odrę wraz z jej zgodami z Lubina
i Bytomia. Pozdrawiam Tylko Radomiak

Witkowski - 26 maja 2016, 10:10:39 - *.150.156.163
@zielonooki
I tak jeden dziad, skoro w piłkę nie grają trybuny.

Okol - 26 maja 2016, 10:19:57 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Na Opolszczyźnie od dawna MKS Kluczbork i jeszcze nie dawno Ruch Zdzieszowice oderka to tylko pompowanie

Oi - 26 maja 2016, 10:44:16 - *.173.204.178
Popularność Odry w Radomiu widzę dalej na wysokim poziomie , mimo że baraże odbyły sie 10 lat temu.

hgh - 26 maja 2016, 10:57:31 - *.252.9.0.internetia.net.pl
Radomiak od zawsze najwiecej kibicow ma na necie. Jak widac temat przegranych barazy z odra jest tam aktywny do dzis. Toz to najzwyklejszy w swiecie bol dupy

hgh - 26 maja 2016, 11:02:13 - *.252.9.0.internetia.net.pl
Frekwencja jest jaka jest dawniej bylo lepiej... nie ma co rozkminiac. Prawda jest taka, ze odra zasluguje na awans tak samo jak motor czy olimpia. Ludzie na odre chodza i beda chodzic raz mniej raz wiecej tak jest wszedzie...

Bedi - 26 maja 2016, 11:09:05 - *.dynamic-ww-04.vectranet.pl
A czy Odra Opole ma miejsce i historię Oderki Opole czy starej ODry Opole i co z długami Odry Opole. Czy znikły razem z nazwą. Czy historia i sukcesy "przepisały" się bez długów ze zmianą nazwy?

hgh - 26 maja 2016, 11:19:32 - *.252.9.0.internetia.net.pl
To akurat jest problem ogolnopolski podazajac twoim tokiem myslenia niewiele klubow zostaloby w jednym kawalku z hostoria, sukcesami, barwami, herbem itd np. Lech grajacy na licencji amici

19RR10 - 26 maja 2016, 11:19:38 - *.dynamic-ra-09.vectranet.pl
Po barażach okaże się czy Odra awansuje czy też nie. Osobiście wolałbym aby awansowała Odra bo mamy z Wami pewne kwestie/sprawy do wyjaśnienia. Także mam nadzieje, że do zobaczenia na jesieni. Z Zielonymi Pozdrowieniami

rozwoj sk - 26 maja 2016, 12:38:40 - *.dip0.t-ipconnect.de
Brawo Oderka i gratulacje ! Tak trzimac !

Buziarra - 26 maja 2016, 12:47:04 - *.play-internet.pl
Pamiętamy SPARTAKUS SZAROWOLA i nigdy nie zapomnimy.
Nawet gdyby Hajle Selasje przejechał przez Lublin na motorowerze.

Misza - 26 maja 2016, 12:58:37 - *.play-internet.pl
Widzę że dalej bardzo boli kibiców Radomiaka pamiętny baraż z Odra Opole :-)

Bytomiak - 26 maja 2016, 13:11:41 - *.akk.net.pl
Gratulacje Odra !!! Więc w następnym sezonie widzimy się w Bytomiu i Opolu Baraże to formalnośc.Wasza grupa 3 ligi najmocniejsza - zawsze tak było i bedzie. Przodkowo - no name .Pewnie jakiś sponsorski wymysł bogatego biznesmena ze wsi , coś ala Formacja Port Mostki .

Spartakus - 26 maja 2016, 13:27:53 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Misza cała Polska pamięta fuzję z Spartakusem Szarowola i oficjalne stanowisko kibolstwa z Lublina"tak kibicujemy temu tworowi"
Odra musi awansować ratuje w ten sposób inny klub z kiicami.

OE - 26 maja 2016, 14:21:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Motoreki dobrze myslisz .To tylko nadzieja że wygracie z Olimpią.Do zobaczenia w czerwcu.

LEO - 26 maja 2016, 14:42:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zapowiada się ciekawy baraż

Odrzanin - 26 maja 2016, 15:36:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ODRA na tronie! ODRA w podwójnej koronie !!!

19(M)50 - 26 maja 2016, 15:43:15 - *.lublin.mm.pl
Gratulacje dla Odry i powodzenia w barażu, w przypadku awansu naszych ekip zapowiada się ciekawa kibicowsko liga: Motor, Odra, Radomiak, Raków, Polonia Bytom...Może jeszcze ktoś z dwójki ŁKS/Polonia W. AVE MOTOR!

kibic - 26 maja 2016, 15:56:25 - *.dynamic.chello.pl
Czym wy się tu jaracie? Że raz na Motor przyszło 6 tysięcy? Bo widzę, że wielu traktuje ten (nomen omen świetny) wynik, jako regułę. A przecież było również sporo meczów bliżej 1,5 tysiąca, co było mizerną ilością na tego typu stadion i miasto.

brel - 26 maja 2016, 16:34:14 - *.ennet.pl
Tak, właśnie tym się jaramy, bo jak na ten poziom rozgrywek to 1500-2000 widzów to spora liczba, nie ilość.

Odrzanin - 26 maja 2016, 16:46:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak, super liczba jak na tą ligę. Jednak ten wątek jest o sukcesie mojej ODRY i uszanujcie to. Gratulacje dla wszystkich którzy byli, są i będą dalej z ODRĄ. Niezależnie od ligi w której występuje. Za 70 lat, za 4 ligi smak ... na Extraklase przyszedł czas tego wszystkim którzy w sercu mają ODRĘ życzę. Pozdrawiam i do zobaczenia na stadionach. HEJ OKS!!!

rozwoj sk - 26 maja 2016, 17:19:04 - *.dip0.t-ipconnect.de
@Odrzanin - Super ulozone i napisane ! Tak powinno pozostac ! POWODZENIA !!!

BKS - 26 maja 2016, 17:23:22 - *.static.ip.netia.com.pl
Całe życie III liga.

Bumar - 26 maja 2016, 18:18:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda że nie ma barażu Odra-Bałtyk Gdynia !!!

Zagłębie L - 26 maja 2016, 18:54:36 - *.free.aero2.net.pl
Gratulacje z Lubina za zdobycie pierwszego miejsca w lidze! Teraz baraże Panowie i Panie! MKS&OKS na Zawsze!

bis - 26 maja 2016, 18:56:14 - *.146.70.252.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Teoretycznie Odra ma najsłabszego rywala w barażach i powinna awansować, ale dopóki piłka w grze...

kibic z OP - 26 maja 2016, 18:57:22 - *.dynamic.chello.pl
a ja mam pytanie do tych co pisza ze dla Odry byl to najwazniejszy mecz sezonu... dlaczego najwazniejszy? to byl jeden mecz z wielu jaki rozegralismy w tym sezonie, zdobycie 1 pkt w 3 meczach to zaden problem dla Odry w takim gazie jakim jest obecnie... wiec dlaczego najwazniejszy ? najwazniejszy to bedzie 15.06 (rewanz barazy) i wtedy zobaczymy ile ludkow bedzie na trybunach. pozdrawiam polonie, zaglebie i arke ;)

Daro - 26 maja 2016, 20:45:04 - *.play-internet.pl
Lublinianie co taka napinka. Olimipia Elbląg was wciągnie nosem i dalej będziecie mogli bić rekordy frekwencji w III lidze.

elkicho - 26 maja 2016, 20:54:48 - *.as13285.net
Olimpia&Legia&Zagłębie będziecie widzieli motor w barażach jak świnia siodło. OLimpia - stal rzeszów 50/50

OP.PB.ZL - 26 maja 2016, 21:35:10 - *.cdma.centertel.pl
@kibic_z_OP Też tak myślę i niech tak zostanie jeśli odrze przyjdzie grać w 2 lidze to będzie grać jeśli nie to nie. To samo do kibiców motoru czy olimpii.
Ps: nie to nie był najważniejszy mecz w sezonie ,a frekwencja jest taka bo ludzie są zmęczeni takim obrotem sprawy mają dość "siedzenia" w okręgówkach ludzie zobaczą odpowiedni szczebel rozgrywek i wtedy możemy porozmawiać o rekordach frekwencji.

Kosti - 26 maja 2016, 22:40:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Opole gratulowało Arce Ekstraklasy. Arka teraz gratuluje wygrania Odrze III ligi i życzy awansu do II! Brawo. Arka&WZL, Arka&Polonia, Odra&WZL, Odra&Polonia. Arka(ok)Odra

greg7575 - 27 maja 2016, 7:34:33 - *.zvid.net
do Witkowskiego po raz ostatni- jeżeli twierdzisz, że Motor znaczy tyle kibicowsko co Odra, to mało wiesz.Lepiej się w takich kwestiach nie wypowiadaj.
Motor wciąga nosem Odrę wraz z jej zgodami z Lubina
i Bytomia. Pozdrawiam Tylko Radomiak
...
Motor to nosem sobie moze wciagnac Spartakus szarowola....a nie Odrę i Polonię B paziu

dobranasza - 27 maja 2016, 8:20:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ach,pamiętam piękne czasy Odry, gdy grali w niej reprezentanci Polski: Kornek, Gajda i Szczepański, a była wtedy postrachem najlepszych. Oby te czasy wróciły!

ghg - 27 maja 2016, 9:19:21 - *.252.9.0.internetia.net.pl
3:5 na Legi

muflon - 27 maja 2016, 11:49:01 - *.idk.net.pl
zawsze uważacie,że Pom-Zach najsłabsza,a jak przychodzi co do czego to dostajecie od niej w łeb.Kotwica Kołobrzeg to idealny tego przykład

do OP - 27 maja 2016, 23:25:27 - *.173.204.178
nie wiem skąd żeś wziął ponad tysiąc średniej człowieku, ale to u ciebie matematyka kuleje.
11650 dzielone na 13 spotkań (bo meczów bez udziału gości nie biorę pod uwagę) daje 896,15...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas