[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 marca 2015, 17:19:55 - piter
T-Mobile Ekstraklasa: Podbeskidzie 2-2 Korona

8 marca 2015, 15:30 - Bielsko-Biała (Stadion Miejski)
Podbeskidzie Bielsko-Biała 2-2 Korona Kielce
Marek Sokołowski 24, Maciej Korzym 90 - Rafael Porcellis 22, Luís Carlos 40

Podbeskidzie: 33. Michal Peškovič - 90. Kristián Kolčák, 16. Pavol Staňo, 26. Bartłomiej Konieczny, 30. Piotr Tomasik - 14. Damian Chmiel (81, 32. Adam Pazio), 27. Adam Deja, 7. Maciej Iwański, 23. Róbert Demjan (60, 77. Maciej Korzym), 10. Marek Sokołowski - 8. Piotr Malinowski (59, 15. Krzysztof Chrapek).

Korona: 22. Vytautas Černiauskas - 44. Paweł Golański, 4. Piotr Malarczyk, 2. Kamil Sylwestrzak, 28. Leândro - 10. Luís Carlos (90, 27. Jacek Kiełb), 8. Vlastimir Jovanović, 87. Aleksandrs Fertovs, 11. Olivier Kapo, 5. Serhij Pyłypczuk - 18. Rafael Porcellis (85, 19. Nabil Aankour).

żółte kartki: Deja, Chmiel - Jovanović, Pyłypczuk.

sędziował: Mariusz Złotek (Stalowa Wola).
widzów: 4875.

jkk - 8 marca 2015, 17:20:54 - *.c0.msk.pl
brawo ts

lol - 8 marca 2015, 17:21:04 - *.play-internet.pl
dobry folklor na tym stadionie w bielsku hehehe same janusze ;0)

ja - 8 marca 2015, 17:21:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl
jak można było tego nie wygrać

M - 8 marca 2015, 17:21:25 - *.147.140.114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Podbeskidzie coś mocno zwolniło i gra coraz słabiej. Czyżby zjazd w dół tabeli?

aspen - 8 marca 2015, 17:22:32 - *.dynamic.chello.pl
do lol
Wolę takich "Januszy" niż łysy neandertalów, którzy niszczą swój klub i swoje miasto. Policja powinna strzelać do nich ostrą amunicją!

tv69 - 8 marca 2015, 17:22:50 - *.customers.d1-online.com (*.217.59.143)
qwa który to już raz?

parówkowys - 8 marca 2015, 17:23:06 - *.200.159.235.internetia.net.pl
Wynik okoliczności zdobycia 2 gola dla PBB, wskazują jasno na to, że ekstraklasa nie do końca jest "czysta". Oba kluby won do 5 ligi.
P.S.
Doping "kibiców" w B-B powala....

bolak - 8 marca 2015, 17:23:27 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Korzym pomału się spłaca znaczy jego wypłata 40 tyś miesięcznie.

M - 8 marca 2015, 17:24:09 - *.147.140.114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Teraz Podbeskidzie ma wyjazdy do wszystkich drużyn, które są za nim w tabeli a u siebie ma Jagiellonię, która dobrze gra i Lecha Poznań.

CK - 8 marca 2015, 17:24:19 - *.adsl.inetia.pl
Prosili się o bramke i dostali, druga polowa obrona Czestochowy w wykonaniu Korony.Brawo Maciek, pozdro z Kielc.

On - 8 marca 2015, 17:25:06 - *.dsl.pool.telekom.hu
Korona odpuściła mecz.Byłem za przyznaniem jej dotacji ale teraz ani złotówki !!

bielsko - 8 marca 2015, 17:25:48 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Folklor na stadionie podbeskidzia jest od zawsze niestety jesli chodzi o doping kibice lokalnego rywala sa lepsi nie chodzi mi o bandytów stadionowych ale o sam doping i umiejetnosci dopingu zorganizowania sie itd.Pozdrawiam normalnych kibiców

El Lolo - 8 marca 2015, 17:26:57 - *.dynamic.chello.pl
Kibice Podbeskidzia to najśmieszniejszy motyw meczu. Oglądałem mecz z kumplem, kibicem Lecha, i ze śmiechu płakaliśmy. Tam na tym stadionie brakuje mi orkiestry dętej, dzieci w strojach łowickich i bab z miejscowego Koła Gospodyń Wiejskich. Hahahaha. Jesteś szalonaaaa

tim - 8 marca 2015, 17:27:18 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jeśli Korona ma zdobywać jakieś punkty to chyba muszą się przeprosić z Małkowskim bo bardziej frajerskich bramek niż Cerniauskas nie wpuszcza żaden bramkarz w lidze...

ragnar - 8 marca 2015, 17:27:25 - *.dynamic.chello.pl
Remis sprawiedliwy. Fatalna postawa bramkarza Cierniauskasa, przy pierwszym strzale piłka obiła mu ręce. Przy główce Korzyma, gdyby wcześniej wrócił do bramki mógłby wypiąstkować futbolówkę na korner. Druga połowa w wykonaniu Korony słabiutka.

tspfan - 8 marca 2015, 17:29:42 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
Brawo dla Górali za walkę do końca. Korona nigdy im nie leżała, więc remis to nie jest zły wynik. Niby przez ostatnie 20 grali bez pomysłu, byle do przodu, ale się opłaciło. Sokół - bramka stadiony świata.
Ładnie ten stadion wygląda z kibicami i doping też coraz bardziej imponujący. Na razie wszystko w dobrym kierunku.

maxxxxxx - 8 marca 2015, 17:29:42 - *.bielskobiala.vectranet.pl
@El Lolo
spoko prawdziwi Bielscy Kibole przychodzą na BKS! jest ich całe 200 sztuk

luk - 8 marca 2015, 17:30:49 - *.internetia.net.pl
Tarasiewicz jak Smuda na Euro: "u mnie bez zmian". :D

kibic podb - 8 marca 2015, 17:31:07 - *.bielskobiala.vectranet.pl
kolejny mecz z teoretycznie słabszą drużyną szumne zapowiedzi i co?rozpoczyna się mecz i gramy niesamowitą podakę tracimy bramkę i nagle budzą się lwy strzelamy szybko bramkę i co? zaczynamy grać jeszcze większą padakę kto ich tego kr..wa uczy przecież nie są barceloną żeby wszyscy przed nimi padali na kolana musi dotrzeć do tych główek kopaczy że zwycięstwo muszą wywalczyć przykre bo druga połowa pokazała że podbeskidzie było faworytem tymczasem ciągłe walenie głową w mur dobrze że wkońcu przypadkowo wpadło bo by dopiero był wstyd

zawisza - 8 marca 2015, 17:33:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niechciani w Zawiszy strzelali dla Korony

tspfan - 8 marca 2015, 17:34:37 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
Nie ma się co żołądkować. Wiadomo, że w każdy dzień meczu Podbeskidzia kibole BKS losują 5 spośród siebie (a że jest ich do kupy w mieście 22 czy nawet ostatnio 23 bo jednemu się dziecko urodziło) to łatwo ich obczaić. I oni zawsze muszą coś o dopingu pocisnąć wbrew faktom. Podobnie było z tymi kolesiami, co jak już nawet stadion był w połowie zbudowany, to tu pisali zawsze to samo, że w Bielsku-Białej kurnik z blokami w tle. A "bloki" od pół roku były wyburzone ;-)

bielsko - 8 marca 2015, 17:34:57 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
do maxxxxxx masz racje jesli chodzi o BKS ale te 200 chłopa robi doping głosniejszy od tych 5 tys na tsp bez napinki

TSP Fans - 8 marca 2015, 17:35:34 - *.internetia.net.pl
Brawo piłkarze TSP za walkę do końca!
W Bielsku bez zmian tylko Podbeskidzie hooligans
Pozdrowienie dla gejowskiego BKSu

Pazer - 8 marca 2015, 17:41:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ojrzyński, otrząśnij się. Trenujesz Podbeskidzie a nie Barcelonę. Dobrze, że nasi przeciwnicy podchodzą do nas jeszcze lajcikowo. Czeka nas ciężki bój o utrzymanie. Górna ósemka to dla nas czysta abstrakcja.

CK - 8 marca 2015, 17:41:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Korzeń szacun pozdro. z Kielc wracaj do nas szybko !!!

Hattric - 8 marca 2015, 17:42:18 - *.skybroadband.com
Gdyby w Bielsku był tylko BKS to nowy stadion NIGDY by nie powstał dzięki Podbeskidziu Bielszczanie mają nowy fajny obiekt.

MKS - 8 marca 2015, 17:43:42 - *.23.149.115
Pozdrowienia dla Górali od Scyzoryków !
#Korona&Podbeskidzie#

waldi - 8 marca 2015, 17:47:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
Korona po raz kolejny traci punkty przez bramkarza!
Ten człowiek to jest jeden wielki niewypał.Szkoda zdrowia i nerwów,bo z takim patałachem między słupkami daleko nie zajedziemy!!!!!!!!!!!!!!!

tspfan - 8 marca 2015, 17:48:12 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
@kibic podb
Niby tak, ale popatrz na ostatnie wyniki Korony. 1-1 z Górnikiem - wciąż piątym w tabeli. 0-0 z Legią w Warszawie (a my z nimi 0-3.) I zwycięstwo nad zespołem z czuba - Jagiellonią. Oni są teraz w gazie. Remis z nimi to dobry wynik, choć czasami oczy bolały od patrzenia na tę kopaninę.
@MKS
Dzięki i nawzajem!

A - 8 marca 2015, 17:48:40 - *.dg-net.pl
Ten bramkarz Korony to jest dramat .

bielsko - 8 marca 2015, 17:50:55 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
luszie opanujcie sie trzeba sobie powiedziec ze BKS to długa historia miasta to nie tylko piłkarze kibicowsko lepsza ekipa od TSP ale podbeskidzie sportowo lepsze i buduja cos co tez jest ok nie napinajcie sie bo po co jak sa tu tacy co pamietaja to powinni wiedziec ze kidice wywodzacy sie z komorowic kiedys prosili kibiców BKS zeby jezdzili z nimi na mecze i tak było sam byłem na takim meczu chodzby z Garbarzem chyba w 4 lidze a ci co wiedza o co poszło miedy kibicami BKS a Podbeskidzia to wiedza ale nie przedstawia to kibiców Podbeskidzia w dobrym swietle.

crissCK - 8 marca 2015, 17:55:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cerniauskas w tym sezonie podarował minimum 7 punktów rywalom.Jest Małkowski,płacić i tak trzeba to powinien grać.Wystawianie tej łachudry z Litwy to strzał w kolano.

milner - 8 marca 2015, 17:57:20 - *.opera-mini.net (*.27.226.43)
Podbeskidzie to najslabsza ekipa kibicowska i zupelnie nie przystajaca do kanonow ekstraklasy.Nawet Gks Belchatow czy Korona sa duzo lepsze.

kibic - 8 marca 2015, 18:00:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Haha bks ma glosniejszy doping? Mieszkam 10 minut od stadionu i na kazdym meczu stali nie slychac nic!!!

paazer - 8 marca 2015, 18:07:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
milner przestań z tymi kanoanami. Stadion buduje się dla ludzi w szerokim znaczeniu tego słowa a nie dla 300-600 przygłupów, ubliżających komu popadnie. Już wole stadion z "januszami" niż ordynarne chamstwo z innych stadionów.

stary - 8 marca 2015, 18:08:15 - *.bielskobiala.vectranet.pl
hahahahahaha bks długa historia czego ? hahahahaha grania po pastwiskach acha i kiedyś prawie prawie awansowali do I ligi ... poza tym 200 osób na meczach u siebie w mieście prawie 200tysięcznym oczywiście nie można zapominać wielkich innych osiągnięciach np. o przemalowywaniu kradzionych flag i wiecznym płaczu w forach ,że za miedzą nie ma niczego ...a jak tych "nie kibiców" pojechało w tygodniu do Poznania ponad 500 czy do Krakowa ponad 400 to pod tematami o meczu nie byo wpisów Bks-u ... frustracje&lament i nic więcej a codo meczu to brawo Podbeskidzie są brameczki są emocje jest zabawa ...

z bielska - 8 marca 2015, 18:10:24 - *.215.35.117
Ale Podbeskidzie musi przecież zwalniać, żeby przypadkiem nie zająć zbyt wysokiej pozycji a już tym bardziej nie awansować do Pucharów bo paradoksalnie mogłoby się to skończyć dla nich katastrofą w następnym sezonie.
A co do Podbeskidzia a BKSu to i tak bardziej wolę te 2 kluby niż np. sztuczny Rekord bez kibiców podbierający i marnujący młodych zdolnych piłkarzy za kasę ubitą na futsalu. Pozdro dla kumatych.

Fryzjer - 8 marca 2015, 18:12:46 - *.elblag.vectranet.pl
Osuchowy zaciąg brameczki strzelił dwie
Korona powinna nazywać się Częstochowa, a nie Kielce, takiego murowania bramy w II połowie dawno nie widziałem..

1973 - 8 marca 2015, 18:23:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Echu napisali , że stracili gola przez Korzyma.
A gola stracili przez psełdo bramkarza z Litwy.
Pora wrócić do Małeckego. Takich baboli jak z Jagą może już nie będzie robił. A bramkarza z prawdziwego zdarzenia trzeba koniecznie szukać.
Koronka zawsze miała dobrych bramkarzy. Szkoda 2 punktów, które trzeba będzie odrobić na Śląsku.
A "8" była już tak blisko.

bolak - 8 marca 2015, 18:35:53 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
bks nie powinien grać na stadionie Podbeskidzia bo tylko murawę zadeptują. W 4 lidze zwanej trzecią mogą sobie na Orliku grać albo gdzie indziej.

milner - 8 marca 2015, 18:36:02 - *.opera-mini.net (*.27.226.43)
Korona jak wy zamierzacie trzymac z Podbeskidziem to gratuluje wam poczucia humoru-ale jestescie smieszni.Straciliscie zgode z Cracovia bo Lech im kazal a pasy wolaly poznaniakow od was.Az dziwie sie ze jeszcze Sandecja i Mielec z wami trzymaja,bo jak chcecie sie brac z Podbeskidziem pod pache to jest to istny cyrk na kolkach.

Rad - 8 marca 2015, 18:40:26 - *.play-internet.pl
Do redakcji 90minut.pl Bardzo proszę aby redakcja umieszczała na głównej stronie informację z wynikami meczów BKSu. Widać, że chłopaki też chcą sobie popisać w internecie a nie mają gdzie. Przecież to nie ich wina, że ich klub Z TRADYCJĄ poniewiera się w III lidze.

tspfan - 8 marca 2015, 18:47:16 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
"200 kibiców BKS robi głośniejszy doping niż 5 tys. na TSP". Nawet jakby, to 37 milionom to zwisa i powiewa. Podniecajcie się tym, tyle wam zostaje.
Żeby klub funkcjonował, potrzebne są te tysiące "januszy" którzy płacą za bilety, szaliki i kiełbasę z musztardą i kolejne tysiące, które w ogóle siedzą cicho w domu za to kupują dekodery, płacą abonamenty i lajkują na fejsie. Są przychody z dnia meczowego i z TV to klub może robić wyniki i grać w ekstraklasie. Miłego straszenia tym głośnym dopingiem krów na pastwiskach w Łaziskach, Zdzieszowicach i Czarnowąsach. Przez następne sto lat historii i tradycji.

cdnn - 8 marca 2015, 18:53:57 - *.play-internet.pl
@milner "kij" cie to obchodzi z kim chce i jak kto trzymać. Nie mówiąc już, ze bzdety smażysz. Pilnuj swojego podwórka. Wszystko w temacie.

gest - 8 marca 2015, 19:16:34 - *.dyn.cable.fcom.ch
d0tspfan W Laziskach niema pastwisk ale jak chcesz to przijedz w szaliku pb to po twarzy dostaniesz napewno!

- 8 marca 2015, 19:18:32 - *.dynamic.chello.pl
Czy w polsce nie ma dobrego bramkarza koniecznie musi być coś takiego w bramce Korony !

BielskaTwi - 8 marca 2015, 19:19:44 - *.internetia.net.pl
Co wy za bzdury opowiadacie! Podbeskidzie jest nr.1 w Bielsku a nie jakaś śmieszna BeKSa, która bez zagłębia nie istnieje!
Mają w ekipie kilku sterydów i myślą że są wielcy
W Bielsku tylko TS Podbeskidzie Bielsko-Biała AntyBeKSa!

... - 8 marca 2015, 19:22:15 - *.bielskobiala.vectranet.pl
nie ma tematu meczu Podbeskidzia bez żali zza miedzy ,Sosonowca lub Legnicy ... to Podbeskidzie to całe wasze życie "pisarze" ...

miruCK - 8 marca 2015, 19:22:26 - *.kielce.hypnet.pl
Ta cała nasza ekstraklasa to jest jeden wielki przekręt i podpisuje się pod swoim stwierdzeniem że jest wszystko ustawione

kamil - 8 marca 2015, 19:22:34 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
odejdzie wasz promotor Krywult na emeryture to zobaczymy czy podbeskidzie bedzie sie jeszcze tak napinac w necie pozdr dla kibicow BKSu Bielsko

Grek - 8 marca 2015, 19:28:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest kompromitacja Cerniaskausa ale Tarasiewicz tez ustawil ich choro na 2polowe

toldo - 8 marca 2015, 19:32:41 - *.opera-mini.net (*.27.226.43)
W Bielsku kibicow to ma jedynie Bks i trzyma z Sosnowcem.Podbeskidzie to ma najwyzej januszy ktorzy sa zafascynowani ekstraklasa,ale prawdziwe oddanie w Bielsku to Bks Stal taka prawda i to oni trzymaja wladze w tym miescie.

Grek - 8 marca 2015, 19:34:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przeciez ten cerniaskaus to jet nieporozumienie na linii dno Tarasiewicz mowil ze nie na zero z tylu to nie wiem co to bylo w 2 polowie panie trenerze hwwd

TSP - 8 marca 2015, 19:37:37 - *.internetia.net.pl
BKS trzyma władze w Bielsku ha ha ha :-)
Bez Zagłębia BKS nie istnieje! TYLKO TSP!

... - 8 marca 2015, 19:45:33 - *.bielskobiala.vectranet.pl
przypominam wszystkim ujadaczom, że Podbeskidzie łacząc dwa małe kluby z miasta zakładali pasjonaci piłki nożnej i wtedy robili to społecznie ... w tym czasie włodarze Bks-u jak i fani śmiali się z tego i pukali w głowy ... Podbeskidzie jest obecnie tam gdzie jest mając budżetu koło 12 mln. ! np. Legia ma 120 mln.

... - 8 marca 2015, 19:49:42 - *.bielskobiala.vectranet.pl
toldo @ jak zafascynowali się EX skoro gdy Podbeskidzie grało w III lidze miało na meczach 5-6 tys kibiców ,więc o czym piszesz ??????? dzieciaku poczytaj na 90minut archiwum i nie błaznuj - zaklinacie rzeczywistość i pałczecie - żałosne.

Judasz - 8 marca 2015, 20:00:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oj boli was to Podbeskidzie. Dobrze, ma boleć.

toldo - 8 marca 2015, 20:29:26 - *.opera-mini.net (*.43.143.47)
W szaliku Podbeskidzie poza dwoma osiedlami nigdzie w Bielsku TSP nie widac,a Bks jest w 90pr czesciach miasta.Napisy na murach,wiatach wszedzie prawie BKS,wiec Podbeskidzie z czym do ludzi.

rtsiak - 8 marca 2015, 20:35:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tsk ... spisz juz dzieciaku?

19tsp95 - 8 marca 2015, 20:41:59 - *.beskidmedia.pl
dobry i 1 punkt- okazje były --

damianbb - 8 marca 2015, 20:42:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@toldo - hahaqha ale mnie rozbawiłeś tak są te bazgroły i murale niby po których lejemy i małolaty chodzące w bluzach BKS , ale co z tego? Sportowo nic nie znaczycie i się pogódź z tym dla mnie istnieje tylko TSP i Rekord , a ten LZS Stal nic w bielsku nie znaczy

ryba - 8 marca 2015, 20:46:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak naprawdę powinno być BBTS PODBESKIDZIE B-B
i tutaj dużo to wyjaśnia

t - 8 marca 2015, 20:47:32 - *.sferanet.pl
Znowu bramkarz nie pomógł zespołowi Górali złe zachowanie i fatalne interwencje punkty uciekają najwyższy czas pomyśleć o bramkarzu Panie Borecki to już 15 punktów straconych przez bramkarzy

Bromberg - 8 marca 2015, 21:19:35 - *.181.35.39.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Patrzac po wynikach to leca Cracovia i Pogoń no Moze Łeczna

toldo - 8 marca 2015, 21:23:24 - *.opera-mini.net (*.43.143.47)
Ja nie przecze ze sporto Podbeskidzie jest lepsze od BKS ma moznego sponsora bo,ale kibicowsko to BKS jest lepszy a Podbeskidzie to sa pionki na miescie i tyle macie do gadania w Bielsku.

antek - 8 marca 2015, 22:08:33 - *.ssp.dialog.net.pl
poniewaz średnia wieku kibiców BKS jest na poziomie gimnazjum więc przypomnę, że Podbeskidzie grając w 4 i 3 lidze miało na meczach po pięc tysięcy widzów.....

tspfan - 8 marca 2015, 22:15:03 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
@gest
Pluszowy napinaczu. Przeszedłem w koszulce TSP pół Gdańska na PGE Arenę i z powrotem. Byłem kiedyś jedynym kibicem TSP na Jadze, jeszcze za czasów drugiej ligi. Bez szalika, ale jak Makuch strzelił gola, to się darłem. Bywałem na meczach i w Krakowie i w Łodzi. Jakoś sobie w Łaziskach dam radę...
Aha. Pastwisko jest. Tylko Wy to nazywacie "boiskiem" ;-)
@toldo
Możesz to napisać jeszcze i tysiąc razy. Ale 95% ludzi to kompletnie nie obchodzi...

... - 8 marca 2015, 22:18:17 - *.dynamic.chello.pl
@M Sprawdź tabele, następnie terminarz i jeszcze raz tabele, tak dla pewności.

tspfan - 8 marca 2015, 22:20:17 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
PS. Przepraszam wszystkich Łaziszczan, władze klubu i w szczególności "Pana Mietka" od trawy na stadionie. Oczywiście, że nie macie pastwiska. Koleś mnie sprowokował, więc się odwinąłem, wyszło może i dowcipnie ale nieelegancko. Szacuneczek i powodzenia.

BB 1907 TS - 8 marca 2015, 22:40:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ El Lolo - dlaczego nie podpisujesz się swoim nickiem - czyli Papa Smerf?? Czyżbyś wstydził się tego pośmiewiska, jakie zrobiłeś z siebie w zeszłym sezonie przepowiadając huczny spadek Podbeskidzia? Myślisz że się ukryjesz pod innym podpisem? :-) A Koła Gospodyń Wiejskich to poszukaj u siebie w Bełchatowie, A przepraszam - przecież u ciebie to istny Galatasaray na trybunach, taki kocioł że Anglia i Niemcy się chowają. Hahahaa :-) Nie błaźnij się już więcej człowieku, wystarczy już tego śmiechu bo niedługo przepukliny dostanę :-))))

Laguna - 8 marca 2015, 22:54:01 - *.10.137.187
jaki to pks ? do Czańca ? do Żywca ?
faktycznie trzeba podziękować bramkarzowi Korony za zdobyty 1 pkt. bo 2 bramka to sci-fi w sumie pierwsza też :-).
Lecimy w dół tabeli tam gdzie nasze miejsce.

damianbb - 8 marca 2015, 23:07:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
LZS STAL w B-B nic nie znaczy to relikt

f - 8 marca 2015, 23:13:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak tak, 23 kolejka, a niektórym się dalej wydaje, że miejsce w tabeli to przypadek. bo nie ma płynnej gry, bo panowie z c+ nie są zachwyceni, bo kibole nie rządzą na mieście. itd. itp.

udasz - 8 marca 2015, 23:34:43 - *.opera-mini.net (*.13.106.82)
na stadionie piknik jak na siatkowce tylko vuvuzeli brakuje i januszowych trabek malysza

f - 8 marca 2015, 23:53:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@udasz- a gdzie jest lepiej? Tylko Legia ma konkretny doping. Na innych stadionach jest to samo. Głośniej, albo ciszej, ale to ten sam folklor, którego tylko koło gospodyń wiejskich by się nie powstydziło.

... - 8 marca 2015, 23:55:50 - *.bielskobiala.vectranet.pl
udasz @ no tak przecież Twój "stadion" wypełniony młynem w kazdym miejscu po brzegi nawet na schodach ... płaczcie dalej nam to lata już 20 lat ...

udasz - 9 marca 2015, 0:00:52 - *.opera-mini.net (*.13.106.82)
do czasu jak przyjda slabsze mecze lub wyladujecie w I lidze zobaczysz pusty stadion

Bambo - 9 marca 2015, 5:16:46 - *.200.159.235.internetia.net.pl
Kibice PBB, to takie kółko wzajemnej adoracji.... Daleko mi do sypatyzowania z BKS-em, ale każdy chociaż trochę ogarnięty kibic w Polsce wie jak wygląda sytuacje w Bielsku... I to nie podlega żadnej dyskusji. A, że niektórym sympatykom Podbeskidzia wydaje się inaczej, to już inna sprawa. Moda na ekstraklasę mija w BB,sukcesów jakichś spektakularnych raczej spodziewać się nie należy, to i na trybunach bida z nędzą.... Lepiej już nie będzie.
@tspfan: chyba nie spodziewałeś się, że jakikolwiek poważny kibic Lechii czy Jagielloni zrobi Tobie krzywdę? Macie opinię leszczy i konfidentów (nie wnikam czy opinia prawdziwa czy nie - ale taka jest) i nikt prawdopodobnie nie traktuje już Was poważnie.

Roni - 9 marca 2015, 7:10:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niektórzy walczą o rozszerzenie Ekstraklasy do 18 drużyna ,jak kolejne 2 mają mieć w swoich składach ogórki z zagranicy tak jak Korona gdzie gra tylko 3 Polaków .to dla mnie coś takiego jest kompletną klapą! Gdzie do k.nędzy mamy rodzimych - młodych zdolnych graczy? ano nie mamy ,bo jak mają zaistnieć skoro od drugiej ligi po Ekstraklasę mamy starych patałachów ,,grających,, na układach i ślizgających się na swoich nazwiskach ,które 10 lat temu coś znaczyły lecz teraz tylko dreptanie po murawie by jeszcze portfel nakarmić .Później dziwimy się ,że brakuje nam klasowych zawodników w kadrze Polski - wstyd PZPN że toleruje takie ruchy klubów

sinkler - 9 marca 2015, 8:05:22 - *.opera-mini.net (*.43.143.47)
Podbeskidzie ma januszy nie kibicow bo nikt powaznie ich w kraju nie traktuje,jedynie Bks ich cisnie na miescie tak ze w szalach nie moga sie panoszyc.

19tsp95 - 9 marca 2015, 9:11:59 - *.beskidmedia.pl
wszyscy macie racje!!!!!!

jaca - 9 marca 2015, 9:41:45 - *.multi-ip.pl
ile obcokrajowców w koronie wstyd.od nowego sezonu tylko 1 moze grać

@ - 9 marca 2015, 9:51:31 - *.bielskobiala.vectranet.pl
sinkler@ zaklinajcie rzeczywistość i płaczcie dalej tyle wam pozostało złodzieje&malrze

Lux - 9 marca 2015, 10:31:09 - *.9.15.10
Szanowni kibole z BKS-u, skoro wszędzie się chwalicie, że kibice TSP się was boją, to dlaczego przychodzicie na jakieś marsze patriotyczne? Przecież to idiotyzm nienawidzić innych Polaków z tego samego miasta, tylko dlatego, że kibicują innym. Okłamujecie samych siebie. Zdecydujcie się - albo jesteście bandytami albo patriotami. Tego się nie da połączyć.

@ - 9 marca 2015, 11:21:21 - *.bielskobiala.vectranet.pl
udasz@ a czy Ty umiesz czytać ze zrozumienim ? w III lidze było 5-6 tys na Podbeskidziu w III halooooo w III , rozumiem język polski to twoja pięta Achillesa ... bo jak można napisać zdanie "do czasu jak przyjdą słabsze mecze ..." przecież to jest bez sensu ! "do czasu jak ..." ???????? litości .

Tex - 9 marca 2015, 11:42:05 - *.177.93.6 (*.178.57.128)
@Lux - ale dałeś porównanie, patriota ma też kochać Polskich Ubeków, komuchów, sprzedawczyków narodu tylko dla tego że są Polakami ? Twoje porównanie jest tak bez sensu jak twoje ostatnie zdanie. Aaa i nie jestem fanem BKS'u.

Lux - 9 marca 2015, 13:15:23 - *.9.15.10
@Tex - nie pisałem o ubekach, tylko kibicach innego klubu. Nie pisałem też, że też ich kochać. Twoja wypowiedź jest bez sensu. Zupełnie nie odniosłeś się do tego, co napisałem. Podtrzymuję - kibole to nie patrioci.

Majtki Ho - 9 marca 2015, 13:42:47 - *.156.225.91.bielskobiala.net.pl
@lux
kibol to nie kibic to stan umysłu

tspfan - 9 marca 2015, 14:14:15 - *.97.95.148
@Bambo
Niczego sie nie spodziewalem, bo kompletnie mi wisi za kogo mnie ma ktos mi obcy. I czy mnie traktuje powaznie czy nie. Nie wspominajac juz o tym, ze samo sformulowanie "powazny kibic" wywoluje u mnie ironiczny usmieszek. Szczegolnie jesli pod tym mianem ma sie kryc ktos, kto z powodu czegos takiego jak pilka nozna w ogole komukolwiek - "konfidentowi" czy "kumatemu" - chcialby zrobic krzywde. Mamy chyba bardzo rozbiezne rozumienia slowa "powaga".
I czym sie rozni kilko wzajemnej adoracji TSP od kolka wzajemnej adoracji w BKS czy jakimkolwiek innym klubie? Cale to "srodowisko kibicowskie" opiera sie na efekcie wzajemnej adoracji a raczej instynkcie plemiennym. Skupia ludzi, ktorzy czesto bardziej sie interesuja samymi soba, niz klubem, pilka, wynikiem meczu, ktorego nawet czasem nie obserwuja. Stoja tylem do boiska, "robia protest" bo rac odpalac nie wolno, jeden leszcz dostal zakaz stadionowy albo prezes klubu zabral tube i zamknal na klucz w kantorku. A potem spiewaja, ze klub maja w sercu, ze jest najwazniejszy ze zycie oddadza...
@19tsp95
I Ty tez masz racje! :-)

Rekord B. - 9 marca 2015, 15:10:35 - *.bielskobiala.vectranet.pl
pozdrawiam kibiców Podbeskidzia ,róbcie dalej swoje jak robicie , niech psy ujadają tyle mają .

major - 9 marca 2015, 15:17:00 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
BKS glowa do gory jeszcze zaswieci sloneczko dla was a nimi sie nie przejmujcie juz niedlugo skonczy sie kadencja ich sponsora to przestana tak cfaniakowac bedzie ostra jazda w dol pozdr BKS -STAL

... - 9 marca 2015, 16:34:30 - *.bielskobiala.vectranet.pl
BKS miał takich samych sponsorów jak Podbeskidzie kiedy obie drużyny były na tym samym poziomie rozgrywek ! Wtedy stado baranów za miedzą Podbeskidzia śmiało się ! gdzie obecnie są obie sekcje ? jedna to dno bez kasy ,wyników z patologią na trybunach ... dzięki tej drugiej Bielsko ma piękny nowoczesny obiekt ,a za 3 lata nowa bazę treningowa na europejskim poziomie - dresy żyjecie w wyimaginowanej rzeczywistości waszy "akcji" malowania płotów i okradania magazynków z barw ... to zbyt mało aby ktoś cywilizowany np. sponsorzy traktował was poważnie.

robercik - 9 marca 2015, 18:32:11 - *.internetdsl.tpnet.pl

roni - 10 marca 2015, 14:04:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego trener wpuszcza tego Kuciaka toż to osłabienie drużyny to jakieś nieporozumienie Gdzie jest Górkiewicz czy Horoszkiewicz,Kołodziej na nich to można polegać

dobromir - 10 marca 2015, 17:30:11 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
ale z ciebie kibic nie znasz nawet nazwisk swoich pilkarzy Kuciak tj w Legii i nigdy u was

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas