[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


28 października 2009, 14:58:23 - MichalMKS
Ciężkie starcie na Starcie

Na 1/8 finału swoją przygodę z Pucharem Polski zakończył Start Otwock. Drugoligowiec przegrał na własnym boisku z wiceliderem Ekstraklasy - Ruchem Chorzów 0-1 (0-1). Zwycięskiego gola w 44. minucie zdobył Marcin Nowacki.

Spotkanie było rozgrywane na fatalnie przygotowanym do gry boisku. Gra toczyła się w środku pola, żadna z drużyn nie potrafiła stworzyć sobie klarownej sytuacji do zdobycia gola. Niecelnie na bramkę Dawida Bułki uderzali Artur Sobiech oraz Marcin Nowacki. Dopiero w 44. minucie "Niebiescy" zdobyli gola. Marcin Zając ograł z prawej strony boiska Jacka Moryca, wykorzystał błąd niepewnie interweniującego Bułki, dograł piłkę w pole karne, a tam Nowacki skierował ją do bramki. Minutę później w dogodnej sytuacji znalazł się Sebastian Kęska, ale uderzoną przez niego futbolówkę obronił Matko Perdijić.

Od początku drugiej połowy przewagę na boisku posiadali piłkarze z Otwocka. W 56. minucie uderzoną zza pola karnego piłkę przez Piotra Stańczuka obronił Perdijić, a pięć minut później Jarosław Mazurkiewicz strzelił obok bramki. W 70. minucie Adam Warszawski zagrał na prawą stronę do Bartosza Bobrowskiego, ten ograł w polu karnym Piotra Stawarczyka, po czym strzelił obok słupka. W 72. i 90. minucie Ruch dwukrotnie trafił do siatki, ale strzelający Łukasz Janoszka dwukrotnie znajdował się na pozycji spalonej. Tuż przed ostatnim gwizdkiem gospodarze zmarnowali najlepszą okazję do wyrównania. Po zamieszaniu w polu karnym Rafał Grodzicki niefortunnie wybił piłkę wprost do Warszawskiego, ale jego strzał głową trafił w słupek.

28 października 2009, 13:00 - Otwock
Start Otwock 0-1 Ruch Chorzów
Marcin Nowacki 44

Start: 1. Dawid Bułka - 2. Bartosz Bobrowski, 19. Adam Warszawski, 4. Rafał Szwed, 17. Jacek Moryc - 22. Sebastian Kęska (48, 13. Jan Endzelm), 16. Jarosław Mazurkiewicz, 8. Wojciech Wocial (59, 21. Paweł Herman), 9. Uzoma Christian Luke, 3. Piotr Stańczuk - 7. Piotr Sobótka (68, 6. Łukasz Choiński).

Ruch: 30. Matko Perdijić - 32. Piotr Kieruzel, 15. Rafał Grodzicki, 2. Piotr Stawarczyk, 8. Krzysztof Nykiel - 9. Marcin Zając (75, 6. Wojciech Grzyb), 13. Maciej Scherfchen, 17. Michał Pulkowski (89, 3. Grzegorz Baran), 11. Marcin Nowacki, 20. Pavol Baláž - 19. Artur Sobiech (46, 14. Łukasz Janoszka).

żółte kartki: Warszawski - Nowacki, Grodzicki.

sędziował: Tomasz Musiał (Kraków).
widzów: 2.000.

Mecze 1/4 finału odbędą się 16 i 17 marca oraz 23 i 24 marca 2010 roku.

Puchar Polski 2009/2010

karik - 28 października 2009, 14:59:05 - *.szczecin.mm.pl
Słupek w 95 min. ;D Nieźle

rks - 28 października 2009, 14:59:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda ze slupek byl w ostatnich sekundach .. ;/

vol - 28 października 2009, 14:59:36 - *.toya.net.pl
świetna końcówka
jeśli mamy taki poziom wystawiać do europejskich pucharów to szkoda czasu

BoB - 28 października 2009, 15:01:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
RUCH RUCH HKS ! ! ! Mamy Ćwierćfinał ! bRawo NIEBIESCY ! !

OKS - 28 października 2009, 15:01:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale dlaczego ten słupek!!!!! powinnismy grac w cwiercfinale!! trzeba zrobic nowy słupek i przesunąc go o 2 stopnie!!!!!!!!!!

Waldek - 28 października 2009, 15:01:29 - *.silesiamultimedia.com.pl
Ruch zagrał okropnie. Boisko katastrofa - gorsze niż A-klasa na Śląsku! Ogólnie rzecz biorąc gdyby zwycięzcę wyłoniły rzuty karne byłoby sprawiedliwiej - co Wam piłkarze powinno dać do myślenia!

n - 28 października 2009, 15:01:56 - *.konin.mm.pl
typowa kopanina i nic wiecej

oks - 28 października 2009, 15:02:18 - *.rtk.net.pl
Dajcie ludzie spokój,kto dał im licencje na 2-lige,Liscie na murawie,kibicow 20szt.Dobrze ze to szło na tvp sport a nie na ogólno polskiej bo by poszło w swiat i byłby obciach.

Remle - 28 października 2009, 15:02:21 - *.telpol.net.pl
w sumie było już 3:0 w momencie gdy był słupek

maRco - 28 października 2009, 15:02:34 - *.zone11.bethere.co.uk
vol ogladales chyba koncowke Ruch 2 brameczki i spalonych tam nie bylo na 100 % ...0:3 ...ale wazne ze zwyciestwo...a zazdrosnicy nie wiadomo czego sie spodziewali..patrz bytowia -wisla

Dugi - 28 października 2009, 15:02:48 - *.204.195.127
Brawo Niebiescy - choć mogliście się trochę bardziej zaangażować bo mogła być dogrywka- słupek w 95 minucie. Troche głupio to wyglądało że się tak mnęczyli - ale byle tak do finału i po Puchar !!!

BatoRy - 28 października 2009, 15:03:32 - *.175.64.187
pomimo ze godzina 13 i srodek tygodnia naszysz z 200 bylo RUUUUUUUUUCH !!

pRotoss - 28 października 2009, 15:03:34 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
Yo sie wos pytom od kiedy sie w balla gro 97min, kaj byly te 2 spalone takim to nawet reki bym nie dol na przywitanie :D a o komentatorach przemilcze pelen profesjonalizm dostosowali sie do pracy liniowych Brawo RUCH HKS !!!

vol - 28 października 2009, 15:03:39 - *.toya.net.pl
@waldek - nie widzaiłeś boiska na stalowej woli

jzl - 28 października 2009, 15:05:13 - *.icpnet.pl
Adam Warszawski, to ten umoczony w korupcje w Świcie?

vol - 28 października 2009, 15:06:43 - *.toya.net.pl
maRco :
oglądałem całe spotkanie - ruch grał w 1 połowie, gdyby nie katastrofalny błąd bramkarza, start miałby dogrywkę,
w drugiej połowie tylko 3 KONTRY ruchu i 2 ewidentne spalone - zobacz powtórki, - ok liczy się wygrana - z tym się zgodzę ale zrozumiałbym gdyby ruch grał w rezerwowym składzie- ale oni grali w podstawowym i w 2giej połowie prawie cały czas się bronili, gdyby start miał lepszą skuteczność, by było z 3:1 dla startu

LKS - 28 października 2009, 15:08:28 - *.adsl.inetia.pl
Ruch potrafił spośród zespołów z niskich lig pokonać TYLKO Mazur Karczew (63') - Otwock niestety ale nie da rady powtórzyć sukcesu lokalnego rywala pzdr chorzów

Kogucik - 28 października 2009, 15:09:41 - *.adsl.inetia.pl
Liczy sie zwyciestwo jest Cwiercfinal i BASTA.
Teraz Legia i to jest nawazniejsze wiec koniec polemiki albo pochwalcie sie pod komentarzami skad jestescie tak bedzie jeszcze latwiej!

grajdzio - 28 października 2009, 15:09:44 - *.chello.pl
nie ma się z czego cieszyć wicelider ekstraklasy bronił się jak mógł brawo start a ruch jak dla mnie nie nadaje się na wicelidera. lepiej im idzie balowanie i alkoholizowanie się

toma - 28 października 2009, 15:10:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do vol:
Ruch grał w podstawowym składzie?
widać ze sie znasz

Mądry - 28 października 2009, 15:10:38 - *.adsl.inetia.pl
no i kierownik drużyny Mądra taka głupia że zapomniała dać karteczki ze zmianą obciach na całą Polskę - otwock grałw 10tkę dlatego

dwf - 28 października 2009, 15:11:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego Jarosław Mazurkiewicz, mistrz Polski z Polonią Warszawa, mający rozegrane 94 spotkania w ekstraklasie, występuje w Starcie Otwock?

Mądry - 28 października 2009, 15:12:50 - *.adsl.inetia.pl
tak samo jak Kęska Szwed Warszawski i inni - to kolesie trenera - odejdzie trener będzie ucieczka szczurów

wiktor - 28 października 2009, 15:12:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Obiektywnie mówiąc Ruch był piłkarsko lepszy. A przy innej murawie, 1-szym składzie Ruchu to 4,5-0 dla Niebieskich!To był dla Ruchu" sparing o coś "nic vwięcej!Zaangażowanie takich znanych zawodników mówi samo przez sie!!!!

wojt/Ruch - 28 października 2009, 15:13:54 - *.net.autocom.pl
vol ty ignorancie to jest podstawowy skład Ruchu? Nie grał od początku: Pilarz,Sadlok,Brzyski,Straka,Baran,Grzyb,Niedziela
n, Janoszka z Sobiechem po połowie. Jak taki idiota moze zabierać głos? Rezerwowi Ruch faktycznie cienko i pokazali że do pierwszego składu jescze im daleko: Balaz,Scherfen,Nowacki,Zając, Pulkowski, Kieruzel w tej cchwili nie zasługuja na grę, ale na takim pastwisku z Otwockiem to wystarczyło.

Mądry - 28 października 2009, 15:14:44 - *.adsl.inetia.pl
Start Otwock - Ruch II Chorzów 0-3 nie było spalonych..

Niebieski - 28 października 2009, 15:15:22 - *.prz.edu.pl
...Boże...ale ględzicie...w sparingu z Dukla też przewalili 4-0 i tak samo sialiście czarnne wizje...a my nadal jesteśmy wiceliderem i klepiemy po kolei każdego w lidze...Otwock odprawiony z kwitkiem i tyle....gra się tak aby wygrać...i to dzisiaj zrobiliśmy...teraz jedziemy na L i licze na jakieś punkty...pozdrawiam normalnych

obiektywny - 28 października 2009, 15:15:37 - *.chello.pl
vol:
Co Ty pleciesz :P W Ruchu zagrało w pierwszym składzie 3 zawodników z pierwszego składu jaki zagral w Bytomiu (Grodzicki, Nykiel i Sobiech)... Więc prosze Cie...

vol - 28 października 2009, 15:17:45 - *.toya.net.pl
zobacz sobie 2 statnie mecze ruchu w ekstraklasie jeśli obecność 7 zawodników z tamtych 2ch meczów to nie jest podstawowy skład, to jaki macie podstawowy?

vol - 28 października 2009, 15:20:34 - *.toya.net.pl
nykiel, sobiech, janoszka, grodzicki, zając z grzybem ( grają na zmianę) i Maciej Scherfchen z janoszką - sorry 8 zawodników grających w 1 zespole Ruchu

vol - 28 października 2009, 15:21:57 - *.toya.net.pl
nie chodzi mi że to RUCH przegrał - chodzi o poziom jaki prezentują zespoły naszej ekstraklasy

niebieski - 28 października 2009, 15:21:59 - *.chello.pl
po co sie kłócić z debilami , Ruch zrobił swoje i do widzenia , czeka go ciężki mecz z Legią więc sie oszczędzali

Realista - 28 października 2009, 15:24:57 - *.3s.pl
brawo niebiescy ! zrobili swoje...PS: vol nie kompromituj sie...

młot - 28 października 2009, 15:29:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko w Polsce jest takie dupcenie, to jest panowie puchar polski więc rządzi sie on swoimi prawami zresztą nie tylko tutaj zagranicą równiez vide wczorajsza porażka Realu z III ligowcami 0-4 cay też porażka druzyn z bundesligi z druzynami z oberligii.

0912 - 28 października 2009, 15:29:38 - *.zamek.net.pl
Zając podstawowym HGAHAHAHAHHAA, grzyb wszedł pod koniec drugiej polowy, Janoszke może wymienisz 20 razy? Nykiel ma 4 żółte wiec on sobie mógł pograć bo nie musi oszczędzać sił na legię i nie wiem kiedy ty widziałeś Scherfchena w podstawowym .Czyli Grodzicki, Sobiech i Janoszka (choć nie wiem czy można powiedzieć że ktoś jest podstawowym zawodnikiem jeśli wyszedł 3,4 razy na 11 w podstawie) grali z podstawowego. Aha i czekamy na wyśmiewaczy z Górnika którzy już zapomnieli z kim przegrali w PP :D

wojt/Ruch - 28 października 2009, 15:29:44 - *.net.autocom.pl
Nie chodzi nam o poziom zmienników Ruchu chodzi nam o poziom pisania. Vol, jesli wymagasz od piłkarzy poziomu to od siebei idioto przynajmniej troche obiektywizmu i znajomości faktów. Gralismy drugim garniturem i jesteśmy w ćwierćfinale.Kto ogląda ekstraklasę ten wie jaki jest 1 skład niebieskich

RUCHORZÓW - 28 października 2009, 15:30:12 - *.adsl.inetia.pl
Wazno wygrano nie wazno w jakim stylu i rezerwami czy nie .. teraz czas na Sosnowiec podobnie mysla ze oni tez by chcieli trefic na nos

... - 28 października 2009, 15:33:56 - *.adsl.inetia.pl
VOL poziom niski po 1
po 2 nie grol Ruch 1 skladem
po 3 boisko to umnie na placu je lepszo trowa mogli sam zagrac
po 4 nei wazny jaki styl wazne ze przeszli dalej po 5 2 bramki po spalonym pytanie do TVP ? CZYMU NIE POKOZALISCIE POWTROEK ? bo warszawa wiadomo po 6 KOMENTATOR DO BANI !
po 7 .... AUVIDERSAHEN

blue - 28 października 2009, 15:35:36 - *.159.14.5.static.crowley.pl (*.168.131.121)
do vol!!! . Jakim podstwaowym składem, wyszli 3 zawodnikami z meczu z Bytomiem !!! Przejrzyj sobie składy a potem pisz!!! . PozdRo

Lord - 28 października 2009, 15:38:43 - *.chello.pl
faktycznie ruch przyjechal w troche okrojonym skladzie ale ten sklad ktory przyjechal na boisku nic niepokazal OKS tez w tym meczu nie blyszczal ale zaangazowania im niebrakowalo.brawo dla OKS-u za gre do samego konca

blue - 28 października 2009, 15:40:26 - *.159.14.5.static.crowley.pl (*.168.131.121)
wsumie nieważne jakim grali... liczy sie ze gromy dalej!!!!!

Jo - 28 października 2009, 15:40:45 - *.adsl.inetia.pl
„Niebiescy” są już w ćwierćfinale Pucharu Polski! Po emocjonującym meczu pokonali drugoligowy Start Otwock 1:0. Nasi piłkarze wystąpili w „drugim garniturze” i trzeba przyznać, że z dużym wysiłkiem pokonali rywala. Dodatkowo, Ruchowi grę utrudniała fatalna murawa w Otwocku.

Lord - 28 października 2009, 15:42:03 - *.chello.pl
a po drogie jak taki niski poziom prezentuje lawka rezerwowych ruchu chorzuw to na 3 miejsce w lidze niemaja szans

LKS - 28 października 2009, 15:43:03 - *.adsl.inetia.pl
Trzeba było Mazura się zapytać jak się pokonuje Rucha w Pucharze Polski - oni wiedzą bo to uczynili dawno bo dawno ale wiedzą

19SoViA05 - 28 października 2009, 15:43:30 - *.rzeszow.vectranet.pl
i gdzie takie pastwisko pcha sie do 1 ligi....

blue - 28 października 2009, 15:47:13 - *.159.14.5.static.crowley.pl (*.168.131.121)
wsumie nieważne jakim grali... liczy sie ze gromy dalej!!!!!

antropoid - 28 października 2009, 15:48:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rezerwy czy nie rezerwy, co to ma za znaczenie ? Wczoraj w p. Hiszpanii Real dostał baty 4-0 od III-ligowca Alcoron. Bronił Dudek...

koleś - 28 października 2009, 15:59:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
może i OKS przegrał, w końcu Ruch jest wiceliderem,a i tak nie pokazał wielkiej piłki, boisko fatalne po tygodniowym deszczu, Mazur może OKS-owi piety lizać i tak odpadli w przedbiegach, ale kiedyś tam z Ruchem wygrali, tylko kto to pamięta, teraz w sobotę zobaczymy co pokaże, odbije się od Legii jak Korona i rozsypie w pył

Helmut - 28 października 2009, 16:00:04 - *.90.73.246
brawo start

koleś :) - 28 października 2009, 16:03:16 - *.adsl.inetia.pl
mylisz się srogo - za 2 lata nie będzie nikt pamiętał że start grał kiedyś w 2 lidze a ogranie Rucha (14-krotnego Mistrza Polski) w PP przez Mazura będzie pamiętał każdy
Pozdrowienia dla Pulkowskiego - Mazur pamięta !

trekes - 28 października 2009, 16:04:27 - *.116.193.130 (unknown)
zrobana tam murawa to już lepsza w 4 lidze słowo daje

do koleś : - 28 października 2009, 16:10:46 - *.chello.pl
masz rację, nikt nie będzie pamiętał, że oks grał w 2 lidze, bo będzie grał w 1

do do kole - 28 października 2009, 16:13:49 - *.adsl.inetia.pl
o ile kierownik karteczki ze sobą zabierze w sobotę

sadybiak - 28 października 2009, 16:22:45 - *.sadpark-gw.waw.supermedia.pl
Wrociłem z meczu... Ruchu ponizej 200 osob z jedna flagą "Szarancza"- zadnej flagi Widzewa, dwoch gosci w koszulkach czerwonych tylko. Praktycznie zero dopingu z ich strony. Jesli chodzi o mecz to wynik bardzo niesprawiedliwy i z taka gra Legia rozgniecie niebieskich spokojnie w sobote;)

koleś - 28 października 2009, 16:22:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do koles
oczywiście, tylko gdy Mazur wygrał z Ruchem a było to w 1963 roku, Ruch był 9-cio krotnym Mistrzem Polski i podejrzewam że nas tu, piszących na tym foru nawet nie było w planach

Zgrzebniok - 28 października 2009, 16:24:57 - *.33.131.117
Szkoda OKSu ale Ruch zasłużył choć też nic nie grał. Przez co jest nadzieja, że ruch odpadnie w następnej rundzie Starcik i tak daleko zaszedł.
Wg mnie kibiców było ok 3,5 tys. Było o wiele więcej zajętych miejsc niż normalnie. Cała trybuna od wejścia zajęta plus trochę łuku, druga strona też trochę zajęta no i fani gości.
Swoją drogą tzw. fani ruchu znów dali popis. Skandowali: "Polska bez Śląska". Wstyd i żenada! Jak można pozwalać by oni tak bezkarnie na polskich stadionach wykrzykiwali takie hasła??! Czy to nie jest godzenie w integralność terytorialną kraju? Czemu klub nie wychowuje tych ludzi? Ludziom, którzy inicjują takie hasła na stadionach należy dawać zakazy stadionowe!!! Wytwarzają oni poza tym złą atmosferę na trybunach. Na szczęście tych haniebnych hasełek nie wszyscy tam śpiewają. Pozdrawiam więc propolskich kibiców Ruchu.

koleś - 28 października 2009, 16:27:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo sadybiak, widzielismy to spotkanie, LEGIA GÓRĄ

joker - 28 października 2009, 16:29:30 - *.chello.pl
Ludzie ze Śląska, chyba wam krupnioki zaszkodziły,a założę się że żaden z was piszących tu nie był na meczu! Karny za faul bramkarza na Kęsce w 44 min. ewidentny, obejrzyjcie to sobie w telewizji,a wasze bramki nieuznane padały nie po jakiś tam minimalnych spalonych, tylko po co najmniej dwumetrowych i nawet wasi piłkarze nie mieli innego zdania. W 2-giej połowie to Start tylko istniał na boisku i momentami wręcz ośmieszał was. I co z tego że nie grało 3 czy 4 piłkarzy niby z waszego wyjściowego składu?? to wasz problem. Co do boiska to zgoda ale u nas od 2 tyg. lało i nic więcej nie można było zrobić.

Ruch - 28 października 2009, 16:31:05 - *.adsl.inetia.pl
cześć cześć cześć Ruch żegna (Otwock)

Obojetne c - 28 października 2009, 16:37:15 - *.silesiamultimedia.com.pl
Do Zgrzebniok - A to ze kibice w Polsce wcinając kiełbasy, lekko podchmieleni śpiewają Mazurka Dąbrowskiego... to jest według Ciebie w porządku? Co ty wogóle za brednie przeklęte wypisujesz o integralności kraju lol. Obecny stan posiadania Rzeczpospolitej to jest tylko i wyłącznie stan przejściowy w procesie dziejowym!
Polacy na Śląsku rządzili tak długo... jak PiS w Polsce (proporcje zachowując!)
Bóg zapłać dzieciny

@ - 28 października 2009, 16:38:30 - *.adsl.inetia.pl
dłużej niż Niemcy zerknij w podręczniki i dopiero dyskutuj

kibic - 28 października 2009, 16:39:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
a Real Madryt odpadł z Pucharu Króla, przegrali z trzecioligowym AD Alcorcon (0:4) w meczu 1/16 finału Pucharu Króla. a widzieliście jak się marnuje 1000000% tak potrafi zawodnik Dinama Zagrzeb Ilija Sivonjić:
http://www.youtube.com/watch?v=N6U74xwck2E&feature
=player_embedded

do kibic - 28 października 2009, 16:56:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Real nie odpadł ma jeszcze rewanż. Brawo Ruch czekamy na Was w Sosnowcu, gwarantujemy że będzie nas więcej niż na Batorym.
Pozdrowienia z Czerwonego Zagłębia !

Zgrzebniok - 28 października 2009, 16:56:28 - *.33.131.117
Obojętne sam jesteś stan przejściowy. Polska trwa już od ponad 1000 lat i będzie trwała tam i w innych miejscach już zawsze. No ok na wejście nowych ziem do Polski bym się zgodził ale na stratę NIGDY!
Śpiewanie Mazurka jest właściwą postawą (nie wiem o co ci chodzi z tą kiełbasą i piwem, jak ktoś śpiewa to nie je i nie pije). No ale co wy możecie o tym wiedzieć. Wy na Mazurka to gwizdacie. Taką macie kulturę i patriotyzm. A nawet jeśli u nas zdarzają się ludzie, którzy nie traktują naszego hymnu tak jak należy to nie znaczy, że to jest właściwa postawa (to złe traktowanie) i że należy ją powtarzać a hymn Polski i sama Polska jest zła (i nie należy z nią czuć związków).
Poprawcie się. Cały czas macie szansę się nawrócić. Będę wam kibicował w tej drodze do polskości.

golo - 28 października 2009, 16:58:00 - *.gar.vectranet.pl
jak kibicowsko ile Ruchu jak OKS

wojt/Ruch - 28 października 2009, 16:58:06 - *.net.autocom.pl
Joker wsioku to ty zobacz sobie w powtórkach swój faul w 44 minucie. Wszyscy łącznie z komentatorami potwierdzali ze o karnym nie moze byc nawet mowy i każdy kto grał w piłke takie coś wychwyci od razu. Chyba ze jest ze wsi i na mecz chodzi tylko jak przyjedzie Wielki Ruch. Spalone dla "niebeiskich" tez tu widział nie jaki Vol- Bystre Oko, ( widział też 8 pikarzy grających w podstawowym składzie Ruchu) i choć powtórki w TV wg mnie i komentatorów nie mogły w żadnym razie tego rozstrzygnąć ten mędrzec i obserwator to dostrzegł.

Zgrzebniok - 28 października 2009, 17:03:09 - *.33.131.117
kibicowsko ruch dał ciała. Z 200 osób, wrzuty na Polskę, jedna flaga. Ogólnie wstyd! OKS tak sobie. Było trochę śpiewów, flag ale repertuar niezbyt duży. No ale cóż. Ruch kibicowski dopiero się tam rozwija.

jurasek - 28 października 2009, 17:04:01 - *.adsl.inetia.pl
powiedzcie sami jak idzie grac dobrze na takiej murawie , a co wczoraj wisła pokazła tylko 2:0 z takimi ogórkami

:) - 28 października 2009, 17:12:56 - *.adsl.inetia.pl
gromy dali i tyla w TEMACIE ! styl sie nie liczy ... co do elwra gospodarzy sluszna decyzja sedziego zwodnik oddawal strzal a potem wpadl w nogi bramkarza ..co do spalonych przy 2 golach do nos trodno co powiedziec skoro ani powtorek nie pokozali w TVP :/ moze dlatego ze prawidlowo znane ? niech sie kozdy som odpowie

DZIEKUJEMY NIEBIESCY GROMY DALI !
do kibic .. oby wos bylo tyla co kiedys w 2 lidze ! a to co bylo na batorym to RESPECKT! ale troche na fantazji pojechaliscie .... nie nawidzymy sie ale PILKA NOZNA DLA KIBICÓW !

Molo - 28 października 2009, 17:16:46 - *.9.53.188
Nie ma propolskich kibicow Ruchu!!! Wolny Śląsk
Po co zreszta te dyskusje Niebiescy Ole!!!

zs06 - 28 października 2009, 17:20:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak jak myslalem... ze w 1/8 tylko zaglebie zagra godnie na LE

Molo - 28 października 2009, 17:20:23 - *.9.53.188
Do Zgrzebniok. Poczytej trocha histori i co mo Gorny Ślask wspólnego z Polska? Jestescie naszymi sasiadami i tyle w temacie!!!!Oberschliesen

Adus - 28 października 2009, 17:23:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szacun OKs!!! Pokazaliscie ze sercem i zaangazowaniem potraficie walczyc.Zabraklo szczescia do awansu bo w 2 polowie nieustepowaliscie Ruchomi.AVE OKS!!!

czorny - 28 października 2009, 17:29:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
są propolscy kibice ruchu...

fuks - 28 października 2009, 17:30:56 - *.149.255.19.celestynet.pl
co tu duzo gadac ruch mial wiecej szczescia niz umiejetnosci .mieli farta ,i jakie 3-0 ze spalonego to nawet popierdulka potrafi strzelic . jak na wicelidera ekstraklasy to zenada

do sadybia - 28 października 2009, 17:45:54 - *.116.193.130 (unknown)
tam niegrało kilku podstawowych piłkarzy wiec sie niewypowiadaj

krauf - 28 października 2009, 17:48:09 - *.chello.pl
Ruch wygrywa grajac na pol gwizdka rererwa, sedzia nie uznaje dwoch bramek , a tutaj sie jeszce ciepia niektorzy.Idzicie po rozum do glowy : )

marcoks - 28 października 2009, 17:53:12 - *.chello.pl
Wielkie brawa dla OKS-u Otwock.Stare piłkarskie przysłowie mówi:Tak się gra jak pozwala przeciwnik,i podsumowując dzisiejszy mecz można śmiało stwierdzić że Ruch grając dzisiaj prawie w optymalnym składzie jest za słaby na wicelidera ekstraklasy,lub Otwock jest za mocny jeśli chodzi o drugą ligę.Różnica klas rozgrywkowych prawie nie zauważalna.To tyle w tym temacie.

krauf - 28 października 2009, 17:54:27 - *.chello.pl
Jakim optymalnym skladzie ? To jest portal dla ludzi uposledzonych nikomu nie ublizajac ? Dramat.

Starciok n - 28 października 2009, 17:55:03 - *.204.33.246 (*.168.200.127)
Start powinien wygrac bo trafil w slupek i tyle w temacie... Start mistrzem Polski sialalalala

maRcus - 28 października 2009, 17:56:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oczywiście że są propolscy kibice Ruchu i ja jestem jednym z nich co oczywiście nie wyklucza tego że czuje się też Górnoślązakiem ale nasi przodkowie w powstaniach walczyli o to aby Górny Śląsk należał do Polski a nazwa Ruch wzieła się właśnie od Ruchów powstańczych dlatego smutno mi czytać niektóre z tych wpisów kibiców Ruchu a tym bardziej /do Molo/ jak ktoś mówi w imnieniu wszystkich kibiców,a tak naprawde nie ma pojęcia o czym mówi i nie zna histori mów za siebie i to że kilku kibiców gwiżdze na hymn chociaż nie popieram to umie zrozumieć bo nie jest jak wielu myśli gwiżdzenie na hymn ale na kibiców którzy używają go tylko po to by sprowokować innych kibiców i śpiewają go jak już ktoś tu napisał obżerając się kiełbasami to jest patriotyzm NIE ja czuje się Polakiem i jestem kibicem Ruchu i tak naprawade takich kibiców Ruchu jak ja jest przynajmniej połowa

obiektywny - 28 października 2009, 18:00:42 - *.chello.pl
eh... a wy Polaczki dalej nie pojmujecie naszej śląskości... Chodzi nam o autonomie Górnego Śląska! Radziliśmy sobie świetnie dopóki WY, GOROLE, nie zjechaliście na nasze ziemie z kieleckiego, białostockiego, warszawskiego... wykradliście nam wszystko, kopalnie utrzymywały cały kraj, a teraz gdy my chcemy odrębności, autonomii i wyrażamy to na głos treściami "Polska bez Śląska" to sie oburzacie... Kiedyś na Śląsku największym przekleństwem było "Pieronie jasny!" albo "Do stu pieronów!", przyjechali z wiosek na Śląsk i zaczęły się panienki lekkich obyczajów i inne przekleństwa :/ taka prawda! Nie wiecie jak to jest mieć swoją gware (oprócz Kaszubów - szacunek), kulturę inną, życie jeden za drugiego na familokach etc. NIGDY TEGO NIE ZROZUMIECIE, WIĘC NAWET NIE KOMENTUJCIE CZY TO JEST DOBRE CZY ZLE! Pyrsk!

Bobas-Brze - 28 października 2009, 18:04:50 - *.pools.arcor-ip.net
Gratulacje dla Ruchu za awans do następnej rundy!!!
Nie jestem waszym kibicem,ale śledzę poczynania Marcina Nowackiego,wychowanka naszej Brzeskiej~Stali~,Może wreście trener Fornalak,przekona się do umiejętności Ex Brzeżanina i zacznie więcej pogrywać w Ruchu nie tylko grzać ławę!!!Pozdro dla Normalnych!!!

marcoks - 28 października 2009, 18:09:24 - *.chello.pl
do krauf:to Wy w rezerwie samych leszczy chyba macie,którzy widocznie nie są godni gry w ekstraklasie.Zobaczymy jaka będzie różnica w składzie jeśli chodzi o mecz z Legią.

PogonSz - 28 października 2009, 18:09:26 - *.132.139.32
dajcie juz spokoj kibicom Ruchu.niech se spiewaja co chca. a niemcy i tak na slazakow mowia "polacy"!dla mnie to moga przylaczyc sie nawet do Bialorusi

FanL - 28 października 2009, 18:13:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do koleś:
Może Ty Znawco nie pamietasz, ale mie znaczy że nikt nie pamięta.
Skład Mazura, który pokonał Ruch w '63 opierał się wyłącznie na wychowankach klubu, Oks jest zbieraniną gwiazdeczek z pierwszoligową przeszłością, odejdzie Wasz trener - odejdą i Oni.
A Wasi wychowankowie pokonaliby może, ale Ruch... Chrzanowice;)

aha - 28 października 2009, 18:17:30 - *.chello.pl
ooo dokładnie polacy mówią na nas niemcy niemcy polacy a my jesteśmy zwykli ślązacy!!!!POZDrO

andrew - 28 października 2009, 18:18:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wisła-Korona
Ruch-Legia
Sosnowiec-Pogon
Lechia-Arka
Pary marzenie na ćwiercfinały!!

PogonSz - 28 października 2009, 18:20:44 - *.132.139.32
polacy wcale nie mowia na Was niemcy to Wy macie jakas paranoje

PogonSz - 28 października 2009, 18:22:57 - *.132.139.32
i nie mowie o debilach z trybun tylko ogolnie

as - 28 października 2009, 18:25:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ruuuuuuuuuuuuuuch! pozdro od Widzewiaka!

aha - 28 października 2009, 18:37:29 - *.chello.pl
do PogonSZ paranoje? podam tylko jeden przykład jeszcze pare lat temu jak Widzew nie miał jeszcze sztamy ze śmierdziuchami to przytocze taką ich piosenke jak przyjeżdżali na śląsk
duma polaka zaje....niemca Slązaka

DuRxan - 28 października 2009, 18:53:05 - *.150.86.85
gRatki za awans ;-)
oby tak dalej,
zal komentowac wypowiedzi co po niektoRych co nie maja co Robic i walcza o autonomie na foRach inteRnetowych ;D
PozdR dla noRmalnych,

PogonSz - 28 października 2009, 18:54:42 - *.132.139.32
napisalem ze nie mam na mysli debili z tybun

MIR - 28 października 2009, 19:52:28 - *.204.33.245 (*.168.200.56)
Jestem kibicem Ruchu , czuję się Polakiem i Ślązakiem. Mój dziadek walczył w Powstaniach Śląskich o przyłączenie Górnego Śląska do Polski.
Więc skończcie z tymi bzdurami.

mk - 28 października 2009, 19:56:22 - *.204.33.245 (*.168.200.56)
Ruch to klub założony przez Powstańców Śląskich i polskich patriotów. Sama nazwa klubu nawiązuje do ruchów społecznych na rzecz wyzwolenia Śląska. Już w momencie powstania klub zyskał wielu sympatyków, w tym tych z Katowic, w których w obecnym czasie funkcjonował proniemiecki FC Kattowitz, w składzie z piłkarzami słabo mówiącymi po polsku. Genezie powstania rywala z Katowic nie towarzyszyły już takie emocje.Pozdrowienia dla noRmalnych

olo - 28 października 2009, 20:06:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Weglarze z czym do ludzi ..za rok OKS bedzie walczyl w okregowce bo tam jest ich miejsce !

herman - 28 października 2009, 20:08:56 - *.in-addr.btopenworld.com
NASZYM WZOREM JEST RUDOLF HESS!LECHIA Gdansk!
brawo dla OKS-u!
G-W-W-S!tylko dla kumatych(L)1

Czarny - 28 października 2009, 20:35:17 - *.chello.pl
Mi się zdaje , że cała ta wasza jest na poziomie podstawówki, albo piaskownicy...Byłem..Oglądałem..Kibicowsko Ruch fatalnie...Nawet żadnej wrzuty na legie...OKS bez pojęcia..Tak sie bawili piro że zapaliła się ich flaga..Brawo za talent..Co do meczu..Brawo dla OKS-y za ambicje..Mieli szanse, mogli zremisowac..Ruch nic nie pokazał..Jesli to był II skład to ma cienką ławkę rezerwowych;)...Tyle w temacie meczu.

Kibic OKSu - 28 października 2009, 20:37:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecz wyrównany. Jak na wiecelidera ekstraklasy to Ruch mało pokazał, fakt nie grał w najmocniejszym składzie ale i tak myślałem, że będzie górował nad Startem. A tu niespodzianka, równie dobrze mógłby grać ze Startem w jednej lidze.
Czepiacie się boiska? Że Ruchowi utrudniało to grę? A OKS-owi to nie? Co z tego, że grał u siebie, też się męczył.
Generalnie gdyby OKS strzelił w tej ostatniej minucie to myślę, że do OKS by do karnych doprowadził.
Spalone były, byłem, widziałem.
Ruchu w Otwocku 150 osób maksymalnie. Jedna flaga, odezwali się z 5 razy maksymalnie. Wstyd!
Kibiców Otwocka spokojnie powyżej 2000, zaniżone liczby podali. Fakt, że repertuar może mamy ubogi jak ktoś wspomniał wcześniej ale dopiero się rozwijamy. Przynajmniej przez cały mecz wspieraliśmy swoją drużynę.
Ogólnie szkoda OKS, Ruchowi gratuluję zwycięstwa!

kibic - 28 października 2009, 20:38:43 - *.adsl.inetia.pl
Węglorze zejdzcie na ziemię.Warszawski sprzedawczyk i weteran jak i Szwed.Kibiców nie macie a i boisko az wstyd robicie na mazowsze.

pb - 28 października 2009, 21:21:12 - *.centertel.pl
Widzę jak to pięknie "Ludzie" obrażają chłopaków z Chorzowa.. Ostatni wpis 150 osób 5 razy się odezwali itd.. wstyd tak? Więc dlaczego nie zorganizujecie takich opraw takiego dopingu na bardzo dobrym poziomie i pewnie wasz ruch kibicowsko "grilowy" również zerowy nie idzie w góre? Bo to MY jesteśmy chłopakami ze Śląska z prawdziwym charakterem! Polonia 1920 Bytom! Ruch 1920 Chorzów! Dwie ekipy gdzie wiedzą co to szacunek i charakter! 19PB20!

krauf - 28 października 2009, 21:28:27 - *.chello.pl
No wlasnie juz inaczej to brzmi.Ruch ma slaba lawke rezerwowych.I to jest prawda i my to wiemy.

sts - 28 października 2009, 21:30:59 - *.chello.pl
Mam nadzieje ze zlodzieje z pzpnu wylosuja nam meczyk Ruch Zaglebie byla by nie lada gratka oczywiscie bez napinki

R/R - 28 października 2009, 21:38:28 - *.static.akk.net.pl
garulacje dla Ruchu od Ruchu ;) szkoda ze Ecikowi nie uznol tych dwoch goli ;/;/ brawo Ecia oby tak dalej !! pozdro dla normalnych!!

Wigry - 28 października 2009, 21:40:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
do boju Wigry do boju pozdro dla ekip Pelikana Czajki Jubilata Zenita

maciek0310 - 28 października 2009, 22:15:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo dla OKS-u za walke do konca jednak Ruch jest za mocny ale nie dziwmy sie v-ce lider 2 ligi walczyl na poziomie z v-ce liderem 1 ligi(i nie ma znaczenia w jakim skladzie by nie wyszli) Zreszta zawodnicy rezerwowi na takie puchary maja wieksza motywacje niz Ci z pierwszego skladu bo oni chca udowodnic trenerowi ze zasluguja na pierwszy sklad. W dodatku widac było zaangazowanie pilkarzy Ruchu. W ostatnich minutach byli strasznie obsrani!!!!!

maciek0310 - 28 października 2009, 22:18:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co do kibicow Otwocka to strasznie zanizona liczbe podali. Moze dlatego ze bardzo duzo ludzi weszlo bez zakupionego biletu.

Jaslo - 28 października 2009, 22:23:02 - *.230.126.121
Skoro drużyna Ruchu Chorzów (bądź co bądź wicelidera ekstraklasy), męczy się z 2 ligową drużyną z Otwocka, to czarno widze utrzymanie tej 2-giej pozycji i grę za rok w europejskich pucharach. I niewiem czy warto to usprawiedliwiac fatalnym stanem murawy w Otwocku??

niebieski - 28 października 2009, 22:32:29 - *.175.64.187
jaslo na bank widziales ten mecz ecikowi nie uznali 2 bramek to po primo a a po due to RUCH CHORZOW gral rezerwami wiec cichooooo

kRis - 28 października 2009, 22:56:48 - *.telpol.net.pl
widzę że sami znawcy się wpisali.. ważne że gramy dalej a nie czy był słupek czy nie.. 19R20

maciek0310 - 28 października 2009, 22:58:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niebieski po pierwsze nie uznali dwoch bramek bo byl spalony a po drugie to ze grali rezerwami nie usprawiedliwia ich. Mieli dzisiaj wiecej szczescia niz OKS!!!

piotrek - 28 października 2009, 23:12:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pierdzielicie, oks byl lepszy, szkoda ze przeszli dalej. uzoma kijowo gral, same straty, gdyby nie on to by strzelili cos i awansowali. murawa byla nie najlepsza ale przeciez nawet w champions league grali na gorszych (np, chelsea-barcelona 4-2)

piotrek - 28 października 2009, 23:13:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
* nie przeszli mialo byc :P

kibol - 28 października 2009, 23:22:03 - *.adsl.inetia.pl
OKS Otwock nie żaden Start.

ksg - 28 października 2009, 23:35:12 - *.opera-mini.net (*.239.171.10)
gratulacje
zycze rowniez mistrza i PP

gipsik1550 - 29 października 2009, 0:19:25 - *.adsl.inetia.pl
Jeżeli Ruch Chorzów i jego kibice tak bardzo się męczyli z OKS Otwock to piłka nożna w naszym kraju powinna leżeć u nóg całej europy.Jednak tu jest znak zapytania.Gdyby OKS było stać na takie warunki finansowe jak Ruch w przygotowaniu boiska[chodzi o finanse] to Ruch wyjechałby z bagażem kilku bramek z Otwocka.Teraz do kibiców z Chorzowa-pozostawiliście w Otwocku znak po sobie chamstwo.Gamonie Otwock liczy 50-tys. mieszkańców i jest to piękne miasto tylko takich chamów bez kultury przywieżli bocznymi drogami.

gipsik1550 - 29 października 2009, 1:14:47 - *.adsl.inetia.pl
Do maRcus-mam dla Ciebie wielki szacunek.Twoja wypowiedz pokazuje,że sport szanujemy ,ale szacunek dla POLSKI to podstawa.Mój OKS Otwock przegrał mecz,ale historia będzie to pamiętała.Przpraszam za poprzednią wypowiedz,ale Twoi kibice powinni mieć większy szacunek dla kibiców i drużyn z niższych lig.

pRotoss - 29 października 2009, 2:03:05 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
Polowa z wos nie wie co tj autonomia a sie chce wypowiadac ! California na jakiej zasadzie funkcjonuje byliscie ? Juz widza jak najbogatsze stany zapychaja na biedne ktore krzycza ino dej i czekac jak snieg zleci i dudki ale tak tylko w Pl moze byc A slyszeliscie o takim czyms jak Wolne miasto Gdansk ? Powstancy o co walczyli o przylaczenie Slaska kaj do Polski na jakiej zasadzie i kto to zmienil winc niech to wroci jak przed laty bylo wlasny sejmik i kasa. Tak jak w Usa podatek stanowy i ten federalny i bedzie OK a nie wszyscy na stolice robic prawie jak na wschodzie tam tylko Moskwa sie moga pochwalic

Niebieska - 29 października 2009, 10:15:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do "Joker". Jak byscie istnieli to byscie zdobyli bramke ( a tak nie bylo ). Co do karnego to ogladalam mecz i ewidentnie nic tam nie bylo. Co do spalonych to chyba w Otwocku inaczej odleglosc sie mierzy bo 2 metrow tam nie widzialam. A co do boiska to zainwestujcie w ogrodnika ktory liscie pograbi i w podgrzewana plyte.
Pozdrawiam normalnych.

Maksiula - 29 października 2009, 11:13:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wczoraj po "Wiadomościach" oglądałem serwis sportowy i były tam pokazywane urywki z meczu Start - Ruch, i przyznam szczerze, że stadion w Otwocku jest w opłakanym stanie: te zdezelowane trybuny, murawa boiska przypominała istne kartoflisko,to już gdzieniegdzie w A klasie są lepsze płyty boiskowe, i te liście na murawie to prostu żal.pl.W Otwocku najpierw pomyślcie o gruntownej modernizacji stadionu, a dopiero potem o awansie do 1 ligi.Pozdrawiam.

vince1974 - 29 października 2009, 11:19:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Kibicowsko Ruch fatalnie...Nawet żadnej wrzuty na legie..." co za gość.skąd sie tacy ludzie biorą. Co do meczu...Ruch miał wygrac jak najmniejszym nakładem sił i zrobił swoje, rozczulanie się nad szczegółami zostawiamy gospodarzom...

supervisor - 29 października 2009, 15:16:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Mecz oglądałem na żywo i potem w TVP Sport.Nie jestem wolny od subiektywnej oceny, ale to,co pokazał Otwock w zakresie kultury i organizacji gry w drugiej połowie trenerowi Fornalikowi i innym trenerom ekstraklasy powinno się śnić po nocach. Czemu nasze zespoły przegrywają w rywalizacji z łotyszami, estończykami, bo grają z Otwockiem z kontry-śmiech. Otwock pokazał prawie wszystko, co chcą zobaczyć kibice: piękne strzały z dystansu(Stańczuk,Mazurkiewicz), wspaniałe kilkudziesięciometrowe podania(Bobrowski do Kęski-można było gwizdnąć karnego, sędzia widział inaczej, Warszawski do Bobrowskiego i zacięcie obrońcy przez tego ostatniego), świetne kiwki Stańczuka i Uzomy. Takich rzeczy trzeba uczyć. Napisałem prawie wszystko, bo nie było, niestety bramki i kontr ze strony Otwocka, ale jak grać kontrę, kiedy nie schodzi się z połowy boiska rywala przez 45 minut. Otwock grał tej jesieni 20 poważnych meczów(16 ligowych i 4 PP) i w sobotę gra super ważny dla niego mecz, a tu ktoś pisze o oszczędzaniu się zawodników Ruchu.Oni oszczędzają się całą jesień. Ekstraklasa gra od przypadku do przypadku. Boisko było takie samo dla wszystkich, a piłkarze OKS bardzo nie lubią na nim grać. Kibice Ruchu siedzieli cicho, bo jak dopingować drużynę, która panicznie broni się na boisku 2 ligowca. Kibole z Chorzowa do wszechobecnego na stadionach chamstwa, rasizmu, szowinizmu dodają nacjonalizm. Skandują, że Polska ma być bez Śląska. Włosy jeżą się na głowie. Ciekawe, czy w grupie 150 osobowej, to sami autochtoni, czy kilku debilom nie potrafią się przeciwstawić mądrzejsi. Gratuluję trenerowi Dźwigale i jego chłopakom świetnego futbolu.

TRSL - 29 października 2009, 17:53:41 - *.sileman.net.pl
supervisior Brawo Brawo cało prowda !!!

JawoRzno - 29 października 2009, 18:03:42 - *.132.246.94.artcom.pl (*.168.30.74)
Tak maRcus prawda...ja jestem Polakiem:D reszta mnie nie obchodzi:P
A co do meczu no to nie ma co: Puchar zawsze bedzie mniej wazny od ligi i czesto beda tam wyniki nie zgodne z ogolnymi normamy (typu Start-Ruch powinno byc dajmy na to 0:5...) bylo 0:1 noi ok...i ktos pisal ze takie wyniki tylko w naszej lidze i ze ciagle sie staczamy...to co ma powiedziec Real Madryt?? To by bylo na tyle a tych krzykaczy FC Legia to zalatwimy kiedy indziej...nie wiem czy teraz jest wyjazd a jak nie to w nastepnej rundzie-do zobaczyska i pozdrowienia dla normalnych kibicow i Polaków:D

zaglebie - 29 października 2009, 18:05:36 - *.chello.pl
Zapraszmy do sosnowca ! Ale się będzie dzialo mecz wiosny.

joker - 29 października 2009, 18:12:56 - *.chello.pl
wasze stadiony tez zaczynają pomału tak wyglądać jak nasz bo era tow. Gierka co to cała Polska zap.......ła na was i wam się wszystko należało dawno już minęła.

krauf - 29 października 2009, 18:29:03 - *.chello.pl
Tak supervisor Otwock ta super druzyna gra 20 super waznych meczow na super stadionie przy super publicznosci i jak pojdzie super , a jakze , to zdobeda LM bo sa o superowy krok.Szkoda tylko , ze Ci super chlopcy przegrali ze slabym Ruchem jak tutaj niektorzy chca udowodnic.Jest super , jest super wiec o co Wam chodzi ... hehe.

supervisor - 29 października 2009, 21:22:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Można i tak spłycić dyskusję, jak "krauf" i dalej oglądać polską niemoc w zmaganiach z cypryjskimi, litewskimi zespołami. Ja pisałem o elementach gry, które wpoił swoim zawodnikom trener Dźwigała i oni mieli odwagę zastosować je, bo kibice w małym Otwocku chcą taki futbol oglądać. Inną sprawą jest ,czy wszyscy zawodnicy posiedli umiejętności perfekcyjnie. Gdyby tak było to Ruch zostałby ośmieszony, a OKS grałby w LM. Tu dyskusję przerywam. Mam inny dylemat. Pytanie, czy nie zbyt łagodnie przepisy traktują brutalne, często bezmyślne interwencje bramkarza. Wielokrotnie widziałem, kiedy bramkarz i tak było w tym meczu eliminował zawodnika na długie miesiące z gry poprzez bezmyślną interwencję. Wszyscy mówią on dotknął piłki i już, a napastnik ląduje w szpitalu oraz jest za burtą, może na zawsze(jeśli ma się 29 lat). Bramkarz Ruchu dwa razy wykazał się bezmyślnością. Raz przetrącił nogi Kęsce i nie wiadomo kiedy ten facet wróci do gry. Pytanie, co może zrobić rozpędzony napastnik? Trzeba było popatrzeć w tv jak leci w powietrzu, dobrze,że kręgosłup ma w porządku. Drugi raz ten sam bramkarz wskakuje na plecy nieruchomego zawodnika z wyciągniętym kolanem i przelatuje nad zawodnikiem, z wielkim szczęściem lądując na murawie-samobójca, czy odważny facet. Z komentarza w tv dowiaduję się, że facet walczy o miejsce w drużynie.Widziałem na paru boiskach, jak bramkarz butem rozcina głowę napastnikowi, masakruje nogi piłkarzom, ale dotyka piłki, więc sedziowie decydują- wszystko w porządku. Czy nie czas na zmianę interpretacji."Kraufowi" odpowiadam, że mnie nie chodzi o to, że Otwock wygrał, bo przegrał i o tym nie dyskutuję. Mnie chodzi o to, żeby oglądać dobrze grające drużyny ekstraklasy, od których małomiasteczkowi młodzi ludzie mogą się uczyć rzemiosła. Sam odpowiedz sobie czego i od kogo można się było czegoś nauczyć w tym meczu.

TurboDymaB - 30 października 2009, 15:56:27 - *.chello.pl
Ruch nie pokazal nic poza fartowna bramka... Kibice mieli zaprezentowac sie lepiej niz LKS.. a zrobili zenade jakich malo..ale kielbasek opier..lili wiecej niz wszyscy przyjzdeni byle widzialem
Oks 4 Ever

Wierny - 30 października 2009, 16:01:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja mam pytanie:co w robią w dyskusji przedstawiciele wsi Karczew?Przecież LKS ,oks ,mądry ,olo ,kibic to ludzie z kompleksem
niższości i ziejący nienawiścią do lokalnego rywala za to ,że jest lepszy.Ale wiadomo karczewiaków nikt nie lubi na Mazowszu.I tyle.

Kurak - 30 października 2009, 16:10:36 - *.eimperium.pl
gRatuluję Niebiescy !!!

no - 5 listopada 2009, 11:10:02 - *.52.122.106
jest ok

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas